رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس:

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت مردم و به ویژه خیران شهرستان گنبدکاووس، ساخت پروژه اورژانس اجتماعی این شهرستان آغاز شد.

اورژانس اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان 24، محمدرضا شهمرادی، ظهر امروز در جلسه مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در سال 94-93 با مشارکت مردم و به ویژه خیران شهرستان گنبدکاووس، ساخت پروژه اورژانس اجتماعی با حداقل امکانات دولتی راه اندازی شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: پس از 2 سال وقفه، امروز نخستین جلسه مشارکت های مردمی در شهرستان گنبدکاووس تشکیل شده است.

وی درباره طرح پیشنهادی مجتمع تجاری، اداری توان‌بخشی حمایتی شهرستان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مقابل ساختمان اورژانس اجتماعی به متراژ 600 تا 500 مترمربع، به واحد تجاری تبدیل شود تا از این طریق منبع درآمدی برای هزینه‌های بهزیستی شود.

نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی گنبدکاووس راه‌اندازی شد

شهمرادی افزود: با اطمینان بدون استفاده از اعتبارات دولتی و هزینه‌های دولتی، بالای این واحد تجاری نیز ساختمان بهزیستی بنا خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین زمین بهزیستی در مجاورت اداره گاز را نیز تبدیل به نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی قرار دهیم تا از این طریق اشتغال پایداری برای این افراد ایجاد شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: اگر مجوز ساخت صادر شود، قول می‌دهیم از ماه آینده ساخت این پروژه عملیاتی شود و در مدت یک‌سال این مجتمع به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: از محل واحد صنفی اهدایی فرید عابدی در بازار روس‌ها به صورت اجاره‌ای، مبلغ 40 میلیون تومان جمع‌آوری شده تا در صورت تصویب در این جلسه خودرو برای انجام کارهای شورای مشارکت و بهزیستی استفاده شود.

شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی گنبدکاووس تقویت شود

عبدالقدیر کریمی، فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: اداره بهزیستی با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص در حوزه خدمات به مددجویان، یکی از تاثیرگذارترین دستگاه‌های دولتی است و شورای مشارکت‌های مردمی این مجموعه باید تقویت شود.

اورژانس اجتماعی

وی افزود: یکی از وظایف شورای مشارکت‌های مردمی، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و فرهنگ‌سازی بستر مناسب یرای جذب مشارکت‌های مردمی و نظارت بر وجوه عام به سازمان بهزیستی میباشد. باید راهکارهایی برای تقویت در افزایش مشارکت های مردمی داشته باشیم.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا طرح پیشنهادی مجتمع تجاری، اداری، توانبخشی حمایتی بهزیستی در شهرستان گنبدکاووس عملیاتی شود.

انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار