نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نگاه من به شهر، نگاه به شهر اسلامی است، گفت: زیباسازی فضای شهری باید مورد توجه قرار گیرد و باید شهر را به سمت شهر اسلامی حرکت دهیم.

زیباسازی فضای شهری گرگان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش گلستان 24 ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جمع اعضای منتخب شورای پنجم اظهار داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند مردم فرزند کارهای خوبی هستند که انجام می‌دهند، یعنی ما باید افراد را براساس کارهایی که انجام می‌دهند بشناسیم.

 

وی با بیان اینکه این سخن حضرت علی (ع) راهی را برای سبک زندگی انسان باز می‌کند، افزود: شما تاثیرش کار نیکو و کار با حساب و کتاب را در این دوره از انتخابات دیدید، وقتی کاری که انجام می‌دهیم با تفکر و برنامه باشد کاری حسابی است وگرنه افراد زیادی کار انجام دادند اما کار با مبنایی نبود.

امام جمعه گرگان گفت: سخن امیرالمؤمنین(ع) راهی را به شما نشان می‌دهد و مسئولیت شما را سنگین‌تر می‌کنند چراکه وقتی انسان روشی را در پیش گرفت و دید این روش در بین مردم پاسخ می‌دهد و به نفع انسان هست باید آن را ادامه دهد.

نورمفیدی خطاب به اعضای جدید شورای شهر گرگان گفت: مردم خانواده خدا هستند ومحبوب ترین انسان‌ها کسی است که به خانواده خداوند بهتر خدمت کنند بنابراین کمرهارا باید سفت ببندید و از گذشته محکم‌تر وارد میدان شوید و براساس خدمت به مردم فعال‌تر عمل کنید تااجر و مزد بیشتری داشته باشید.

وی با بیان اینکه شهر گرگان استعداد و امکانات بسیاری دارد، اظهار کرد: زمانی می‌گفتند گرگان عروس شهرهای مازندران است چرا که امکانات خوبی دارد و شاید شهرهای مازندران هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را ندارد و این نشان می‌دهد که می‌توان از این امکانات نهایت استفاده را برد.

آیت‌ الله نور مفیدی

امام جمعه گرگان با بیان اینکه نگاه من به شهر، نگاه به شهر اسلامی است، تصریح کرد: در تعریف شهر اسلامی باید گفت ما به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی فضایی در شهر به وجود بیاوریم که اگر نگاه مردم نسبت به اسلام نامطلوب بود تغییر کند، پس باید شهر را به سمت شهر اسلامی حرکت دهیم.

وی افزود: شهر اسلامی باید نظم داشته باشد و نظم از اصول اسلامی ماست همانگونه که حضرت علی (ع) در وصیت خود به تقوا توصیه می‌کند و بعد از تقوا به نظم امر می‌کند.

نورمفیدی گفت: یک مسلمان باید در همه حالات منظم باشد، در لباس پوشیدن، در سخن گفتن، در روابط اجتماعی و حتی در وعده‌هایی که به مردم می‌دهد باید منظم باشد.

وی گفت: یکی از خطبه‌های امام زین العابدین (ع) در صحیفه سجادیه تعریف از زیبایی گل است و انصافاً گل یکی از مظاهر ذات اقدس الهی است و نمایانگر زیبایی خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: با وجود این همه زیبایی درسطح شهر باز هم من راضی نیستم بلکه باید از این هم بیشتر شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه ساخت پارک مخصوص بانوان کار زیبایی بود، گفت: پارک روس‌ها ظرفیت تبدیل شدن به یک مکان زیبا را دارد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های روگذر و زیرگذر جزءکارهای اساسی است، افزود: سعی کنید از گل در زیباسازی فضای شهری بیشتر بهره ببرید چراکه هزینه زیادی هم ندارد اما این زیباسازی‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

 نورمفیدی تاکید کرد: با جدیت بیشتر وارد میدان شوید و در این دوره از شورا در کنار رضایت مردم رضایت خداوند را در این مسیر فراموش نکنید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار