معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:شرکت 242 تیم در مرحله شهرستانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری مرحله استانی المپیاد «دادرس» در این استان خبر داد و گفت: این المپیاد روزهای یکشنبه ٢٥ تیر ماه (ویژه پسران) و دوشنبه ٢٦ تیر ماه (ویژه دختران) با حضور ١٣ تیم دختر و ١٣ تیم پسر از سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی المپیاد «دادرس» در گلستان
 
به گزارش گلستان 24 ، عاطفه کریمی در نشست هماهنگی مرحله استانی پنجمین المپیاد آمده مهارت‌های «دادرسان» هلال احمری اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل انجام شده بین هلال احمر و آموزش و پرورش استان، تلاش‌های خوبی در راستای تشکیل کانون‌های دانش‌آموزی و طرح ملی «دادرس» در مدارس استان انجام شده است.
 

‎وی ادامه داد: برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده با مشارکت ارزنده ٢٤٢ تیم از مجموع ٢٥٠ تیم آموزش دیده با تعامل شایسته مدیران و مربیان عملیاتی شد و تیم‌های برتر به مرحله استانی راه یافتند.

‎معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: پنجمین المپیاد آماده دادرس در مرحله استانی ویژه تیم‌های برتر شهرستانی با هدف رقابتی مهیج و انتخاب برترین‌های استان در دستور کار معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان قرار دارد که انتظار داریم با تعامل شایسته میان دو دستگاه آموزش و پرورش و هلال احمر و حضور مقتدر تیم‌ها، شاهد برگزاری المپیادی متفاوتی نسبت به گذشته باشیم.

‎همچنین در این نشست محمد بهشتی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در راستای عملیاتی ساختن فعالیت‌های کانونی و طرح ملی دادرس در مدارس گفت: آنچه در آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه همیشه بدان توجه شده، ترسیم افقی روشن بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس است.

‎تشکیل کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و طرح ملی «دادرس» با هدف تربیت دانش آموزانی بر محور فعالیت‌های بشردوستانه، خیرخواهانه و لزوم آمادگی در شرایط سخت، در حوزه‌های مختلف از جمله دغدغه‌های اصلی ما است.

‎وی در ادامه افزود: امیدواریم با تدوین بخش‌های مختلف این دوره از المپیاد بر مبنای دستورالعمل و طراحی برنامه‌های فرهنگی متنوع، یک روز اردویی را در کنار برگزاری المپیاد برای دانش آموزان رقم بزنیم.

 ‎گفتنی است مرحله استانی پنجمین المپیاد آماده دادرس گلستان در روزهای یکشنبه ٢٥ تیر ماه (ویژه پسران) و دوشنبه ٢٦ تیر ماه (ویژه دختران) با حضور ١٣ تیم دختر و ١٣ تیم پسر از سراسر استان در محل اردوگاه کشوری مرحوم «امیر محمد قاسمی» دلند سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در استان گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار