مدیرعامل هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به فعالیت ۳ هزار و ۱۸ نفر روز در طرح نوروزی در استان، گفت :۶۸ پست وپایگاه جمعیت هلال احمر به مردم در تعطیلات نوروزی خدمات رسانی کردند.

 ۳ هزار و ۱۸ نفر روز در طرح نوروزی به مسافران در گلستان امدادرسانی کردند

به گزارش گلستان24، حسین احمدی مدیرعامل هلال احمر گلستان اظهار داشت: طرح نوروزی از 25 اسفند آغاز شده و پانزدهم فروردین ماه هم به پایان می‌رسد که این طرح در جمعیت هلال‌احمر با ایجاد 68 پست وپایگاه امداد ونجات جاده ای و تیم‌هائی با 238 عضو به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: در این طرح نوروزی از امدادگران ماهر و اعضای جوان داوطلب آزاد و دانشجویان و دانش‌آموزان اجرا شد که حدود 3 هزار و 18 نفر روز به مردم خدمات‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در روز طبیعت هم توسط جمعیت هلال احمر 522 مورد عملیات امداد انجام شد که 68 نفر سرپایی مداوا و41 نفر هم در بیمارستان بستری شدند و 23 نفر هم با توجه به شرایط استان در مناطق کوهستانی اسکان داده شدند.

احمدی تاکید کرد: در این مدت جمعیت هلال احمر استان بیش از 9 هزار و 299 نفر مراجعه کننده به کمپ‌های هلال احمر کنترل فشار خون داشتیم و336 نفر هم قند خونشان کنترل شد.

هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان تصریح کرد:در این مدت بیش از302هزار نفر به کمپ‌های هلال احمر مراجعه کردند و382 هزار و 280 بروشور هم به مردم داده شد که در این بروشورها نقشه‌های استان، شهرستان‌ها و ایران آورده شده است.

احمدی اظهار کرد: در این مدت کاهش تصادفات جاده‌ای را شاهد بودیم که رعایت قوانین مهمترین علت این حوادث بود و رانندگان در چند روز آینده با رعایت سرعت مجاز و رانندگی نکردن در هنگام خواب آلودگی از اتفاقات بد جلوگیری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود: ما امسال 2 طرح ویژه را در استان اجرا کردیم که این 2 طرح با هدف فرهنگ‌سازی رفتار ترافیکی اجرا شد.

احمدی تاکید کرد: طرح "کمپین نه به تصادفات جاده ای" وطرح "بهرفت یا بهبود رفتارهای ترافیکی" بود وهمچنین برگزاری مسابقات در قالب اصلاح رفتارهای ترافیکی از جمله این طرح‌های جمعیت هلال احمر استان گلستان در ایام تعطیلات نوروزی بود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار