خداحافظی ولی پور از جمعیت هلال احمر مازندران؛

آیین تکریم «مهدی ولی پور» و معارفه «مجتبی اکبری» مدیران عامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان مازندران با حضور علی لیالی معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر بعداز ظهر دوشنبه برگزارشد.

«مجتبی اکبری» مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران شد + حکم

 به گزارش گلستان24، در این مراسم  معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر در سخنانی گفت: بررسی ها نشان می دهد عملکرد و خدمات آقایان ولی پور و اکبری به عنوان مدیران عامل قدیم و جدید جمعیت هلال احمر درخشان و شایسته تقدیر است.

وی افزود: تجربه فعالیت و حضور مستمر این مدیران پرتلاش در حوزه های مختلف ستادی و استانها نشان دهنده اهتمام و اشراف کامل آنان بر حوزه ماموریت خویش بوده است که تحسین مسئولان ارشد دلیل خوبی بر این مدعاست.

لیالی افزود: به نظر من اصلی ترین عامل موفقیت یک مدیر ،قدرت ایجاد همبستگی در یک مجموعه با هدف تحقق اهداف عالیه آن سازمان است که این برآیند در عملکرد آقایان ولی پور و اکبری کاملا مشهود می باشد.

وی توفیق خدمت در جمعیت هلال احمر را توفیقی مضاعف برشمرد و تصریح کرد:آنچه امروز باعث می شود مردم از جمعیت هلال احمر به نیکی یادکنند ،همین صداقت و شفافیت در عملکرد تک تک اعضای آن است.

معاون حقوقی و امورمجلس جمعیت هلال احمر با تاکید بر عدم تعلق این مجموعه بزرگ به گرایشهای سیاسی و جناحی تصریح کرد: در دوسال گذشته اقدامات بسیار ارزنده و خوبی در جمعیت هلال احمر آغاز گردید که امیدواریم در سایه یکپارچگی و وحدت رویه همه اعضای این مجموعه خدمتگزار، بزودی شاهد ارتقای جایگاه اجتماعی آن باشیم. وی در ادامه از« مجتبی اکبری» به عنوان مدیری خلاق و خوش فکرنام برد که تخصص و قابلیت ایجاد فضای مدیریتی مبتنی بر اخلاق و تعامل را در سازمان دارا می باشد.

وی افزود: مطمئن هستم با عنایت به توانمندیهای ایشان و عملکرد 5 ساله وی در استان گلستان ،چشم انداز روشنی در انتظار جمعیت هلال احمر مازندران خواهد بود.

در ادامه این مراسم پس از گزارش کوتاه مهدی ولی پور،مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان،«مجتبی اکبری » مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان مازندران در سخنانی با تقدیر از خدمات مهدی ولی پور گفت:جمعیت هلال احمرمازندران در بسیاری از موارد در کشور منشا ایجاد تحرک،پویایی و ایده های نو بوده است.

وی افزود:تلاش می کنیم با استفاده از همه ظرفیتهای انسانی و اجتماعی ،مسیر سازندگی و توسعه را در هلال احمراستان با قدرت به پیش ببریم.

وی با تاکید بر این که مازندران یک استان منطقه ای است تصریح کرد:استفاده از همه ظرفیتها  در دستورکار جمعیت هلال احمر استان قراردارد.گفتنی است در ادامه این مراسم با اهداء لوح سپاس رئیس جمعیت هلال احمر به مهدی ولی پور،از خدمات 4ساله وی تجلیل و حکم سرپرستی جمعیت هلال احمر مازندران به مجتبی اکبری اعطاء شد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار