در بهار قرآن

به‎مناسبت ماه مبارک رمضان و در بهار قرآن محفل قرآنی «گلشن وحی» با حضور خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگر در کردکوی برگزار شد.

محفل قرآنی «گلشن وحی» در کردکوی برگزار شد + تصاویر
 
به گزارش گلستان 24 ، به‎مناسبت ماه مبارک رمضان و در بهار قرآن محفل قرآنی «گلشن وحی» شامگاه جمعه به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگر در فاطمیه این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی در این مراسم ماه مبارک رمضان را ماه دعا، نیایش و نزدیکی به خداوند دانست و اظهار کرد: لطف بیکران خداوند در ماه رمضان شامل انسان می‎شود و دعای مومنان به اجابت می‎رسد.

علیرضا مارزلو با بیان اینکه قرآن کریم تنها کتابی است که انسان از تلاوت آن خسته نمی‎شود، افزود: شهدا و رزمندگان با قرآن مأنوس بودند طوری که پس از شهادت، در لباس‎های خونین آنها قرآن کریم وجود داشت که این انس شهدا با قرآن کریم پیروی از خط سرخ ولایت، آرمان‎های انقلاب و تأسی از فرهنگ عاشورا بود.

وی با بیان اینکه در سطح کشور قریب به 500 هزار نفر از جامعه ایثارگری با قرآن کریم مأنوس هستند و در فعالیت‎های قرآنی نقش دارند، بیان کرد: 470 نفر از حافظان کل قرآن کریم در سطح کشور از فرزندان شاهد و ایثارگر هستند که در ترویج فرهنگ علوم قرآنی نقش به‎سزایی دارند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی متذکر شد: در شهرستان کردکوی از بین 900 جانباز و 258 خانواده شهید، 150 نفر در بخش قرآنی فعالیت دارند که از این تعداد 35 نفر برتر شهرستانی، 24 نفر برتر استانی و 9 نفر برتر کشوری هستند

 

 

 

 

گفتنی است؛ تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود و تواشیح توسط قرآن‎آموزان موسسه قرآنی هدایت کردکوی، قرائت شعر و ضیافت افطاری از دیگر برنامه‎های این محفل معنوی بود.

انتهای پیام

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار