مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان در شب بیست و یکم این ماه در مصلای گرگان خبر داد.

یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 علی اصغر فاضلی اظهار داشت: یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان هشت سال دفاع مقدس گلستان در شب بیست و یکم این ماه در مصلای نمازجمعه گرگان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم شهید پرور برگزار می‌شود.

علی اصغر فاضلی

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت و در همین راستا با برگزاری یادواره‌های مختلف سعی می‌کنیم که نام و یاد و خاطره این عزیزان همیشه در جامعه زنده و جاری و ساری باشد.

فاضلی افزود: در استان گلستان بیش از 520 یادواره در سال برگزار می‌شود و همچنین سعی می‌کنیم که شهدا به مناسبت‌های مختلف و همچنین قشری و صنفی نیز به جامعه معرفی شود و برگزاری یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان هم در همین راستا برگزار خواهد شد.

وی درباره نحوه شناسایی این شهدا گفت: ابتدا براساس تقویم نسبت به مشخص کردن ماه مبارک رمضان در هشت سال دفاع مقدس کردیم و سپس براساس تاریخ شهادت، شهیدان مشخص و سپس از بانک اطلاعاتی نسبت به استخراج عکس‌ها و بازسازی عکس‌ها اقدام شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان اظهار کرد: از اهداف مهم این اداره کل برگزاری مراسمات و یادواره‌ها در حضور  اجتماعات بزرگ مردمی است و مانند مردم گرگان حضور باشکوهی در شب‌های احیاء مصلا دارند و با هماهنگی به عمل آمده این یادواره در شب یاد شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار