معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای گلستان:نصب 200 دستگاه کنتور حجمی بر روی چاه‌های آب در گلستان

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در زمینه مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری تکلیف کشوری 15 هزار حلقه و سهم استان 300 حلقه است.

300 حلقه چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری گلستان مسلوب‌المنفعه می‌شود

به گزارش گلستان 24 ، حسین دهقان از اجرا  و بهره‌برداری از 800 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان گلستان در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد، اظهار کرد: وزارت نیرو برش کشوری و استانی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را در 9 محور تهیه و ابلاغ کرده است که در پنج محور وظایفی برای این شرکت در سال 1396 تعریف شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به وظایف ذاتی این شرکت، مجموع فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد به صورت مستقیم موجب ایجاد شغل نمی‌شود بلکه ظرفیت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پایداری مشاغل موجود را فراهم می‌کند.

دهقان بیان کرد: در حوزه آب، محور اصلی پروژه‌ها بر موضوع افزایش بهره‌وری بوده است در برنامه ششم توسعه نیز با توجه به محدودیت توسعه منابع، تأکید ویژه‌ای به بحث بهره‌وری شده است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این بخش، اجرا و بهره‌برداری از 10 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی غیرمرزی در کشور است که سهم گلستان 800 هکتار تعیین شد.

دهقان افزود: همچنین در زمینه مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری تکلیف کشوری 15 هزار حلقه و سهم استان 300 حلقه است.

وی گفت: همچنین طبق برنامه وزارت نیرو قرار است 200 دستگاه کنتور حجمی بر روی چاه‌های آب در استان نصب شود علاوه براین نصب 700 دستگاه ابزار اندازه‌گیری در منابع آب سطحی در کشور نصب می‌شود که 15 دستگاه برروی منابع آّی استان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار