دبیر کل جمعیت هلال‌احمر:

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور از خرید ۲۷۶ خودروی جدید و توزیع ۵۰۰ دست البسه مخصوص امداد و نجات کوهستان در کشور خبر داد.

۲۷۶ خودروی جدید به تجهیزات هلال احمر کشور اضافه شد

به گزارش گلستان 24 ، مصطفی محمدیون شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات شهرستان رامیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر کشور در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای برنامه توسعه ششم انجام‌شده که برای اجرایی کردن آن اهداف نیازمند حرکت هدفمند هستیم.

محمدیون افزود: جمعیت هلال‌احمر برای سال ۹۶، ۲۷۵ خودرو جدید را خریداری کرده و همچنین ۵۰۰ دست البسه مخصوص امداد و نجات کوهستان در کشور توزیع می‌شود.

هلال احمر - کراپ‌شده

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: به‌منظور آمادگی واحدهای امداد و نجات تجمع  ۴۰۰ نفر از نیروهای هلال‌احمر را در شهر اردبیل برگزار کردیم و ماه آینده این تجمع در استانی دیگر برگزار می‌شود.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور تأکید کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای امداد و نجات و داوطلبان از همه نیروها و توان خود استفاده می‌کند تا به کمک دولت بیایید و انتظار داریم دولت هم به ما کمک کند و ما را همراهی کند.

وی با اشاره به تعطیلات سه ماه تابستان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم نهایت استفاده را از تعطیلات تابستان در حوزه فراغت جوانان ببریم.

مهدیون هدف  از سفر خود به گلستان را تجلیل از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر که در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر تلاش کردند، عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۰۰ امدادگر در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر به مدت ۱۰ روز خدمات مختلفی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار