مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی گلستان؛

فراملی شدن دو و میدانی گلستان و لزوم رسیدگی به پیست‌های تارتان استان مهم‌ترین موضوعاتی بود که در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت دو و میدانی استان گلستان مطرح شد.

دو و میدانی گلستان فراملی شده است

به گزارش گلستان 24 ، مجمع انتخاباتی ریاست هیئت دو و میدانی گلستان بعدازظهر شنبه با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و وحیدرضا میرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

میرا که پیش از این ۶ سال به عنوان رئیس و سرپرست هیئت دو و میدانی استان گلستان فعالیت می‌کرد، تنها کاندیدای احراز سمت ریاست این هیئت بود که با کسب ۱۵ رای از تمامی ۱۵ رای ماخوذه چهار سال دیگر عهده دار این سمت شد.

دو و میدانی گلستان فرا ملی شده است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع اظهار کرد: دو و میدانی گلستان فرا ملی شده و اکنون در عرصه‌های آسیایی و جهانی حرف برای گفتن دارد.

بهمن طیبی افزود: پژمان قلعه نویی از استان گلستان سال گذشته در المپیک ریو حضور داشت و ورزشکاران دیگری مانند ایوب آرخی، امینه کشیری، سمانه کوهکن و ... افتخارات زیادی برای استان و کشور به دست آوردند.

وی ادامه داد: دو و میدانی گلستان از لحاظ منابع انسانی وضعیت خوبی دارد و دارای ظرفیت‌های فوق العاده‌ای است که باید از آنها نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: توسعه کمی دو و میدانی گلستان باید در دستور کار هیئت قرار داشته باشد و امیدواریم باز هم شاهد درخشش دو و میدانی استان در عرصه‌های ملی و فرا ملی باشیم.

مجمع دو و میدانی گلستان

دو و میدانی گلستان شاهد نقاط اوج زیادی بود

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان هم پس از انتخاب مجددش در این سمت، اظهار کرد: در ۶ سال اخیر موفقیت‌های زیادی برای دو و میدانی گلستان به دست آمده که حاصل تلاش جامعه این رشته در استان است و اگر کم و کاستی بوده به بنده بر می‌گردد.

وحیدرضا میرا افزود: در این مدت استان گلستان در تمامی رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کرده و سه سال هم در لیگ حضور داشتیم که در بخش بانوان نتایج خوبی کسب کردیم.

وی تصریح کرد: در این مدت به دلیل حذف برخی حمایت‌های قانونی تحت فشار قرار داشتیم اما تمام سعی ما بر این بود که کارها را پیش ببریم و خوشبختانه دو و میدانی گلستان در این مدت شاهد نقاط اوج بسیاری بود.

میرا اضافه کرد: در سه سال نخست ریاست بنده در هیئت دو و میدانی، تجهیزات خوبی در اختیار داشتیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم و مبلغی را به عنوان حق الزحمه به مربیان می‌دادیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران گلستانی در این مدت دو رکورد شکنی در بخش آقایان و سه رکورد شکنی در بخش بانوان در سطح ملی به جای گذاشتند که مایه خوشحالی است.

 

 

برگزاری المپیاد کمک زیادی به دو و میدانی گلستان کرد

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی گفت: هیئت‌های شهرستان‌های بندرترکمن، کردکوی، گنبدکاووس، آق قلا و مینودشت فعالیت‌های خوبی دارند و از هیئت‌های گمیشان، آزادشهر و مراوه تپه انتظار بیشتری داریم.

میرا افزود: هیئت‌های دو و میدانی شهرستان‌های کلاله و گالیکش هم باید در فعالیت‌های خود بازنگری انجام دهند.

وی برگزاری المپیاد ورزشی در گلستان را نقطه عطفی برای دو و میدانی استان دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری المپیاد شاهد جنب و جوش و توجه بیشتری در شهرستان‌ها شدیم و امیدواریم آموزش و پرورش در این زمینه همکاری بیشتری با هیئت دو و میدانی داشته باشد.

گلستان فقط یک پیست تارتان قابل استفاده دارد

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان در خصوص وضعیت پیست‌های تارتان استان گفت: پیست تارتان بندرترکمن تنها پیست تارتان مورد استفاده در استان است و پیست تارتان کریم آزاد گرگان هم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

میرا بیان کرد: کردکوی قطب دو و میدانی استان است و امسال تمام ورزشکاران ملی ما از این شهرستان بودند اما پیست تارتان کردکوی آسفالت شده و در انتفاع دو و میدانی نیست و امیدواریم هر چه زودتر تجهیز شود.

وی با اشاره به عملکرد فدراسیون دو و میدانی در دو سال اخیر یادآور شد: در این دو سال شاهد تغییر تگرش فدراسیون بودیم و خوشبختانه تعامل فدراسیون با استان‌ها بیشتر شده و این در حالی است که در گذشته تمامی توجهات به تهران معطوف شده بود.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار