دبیر کل جمعیت هلال‌احمر:

دبیرکل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۳۰۰ خودروی نجات به تجهیزات هلال‌احمر کشور اضافه می‌شود

۳۰۰ خودروی نجات به تجهیزات هلال‌احمر کشور اضافه می‌شود

 به گزارش گلستان 24 ،به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان گلستان، مصطفی محمدیون ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از امدادگران حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر که در سالن اجتماعات اداره ارشاد گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: ۳۰۰ دستگاه خودرو نجات از طریق مناقصه در حال خرید و تحویل به جمعیت هلال احمر سراسر کشور است.

وی افزود: تمام انبارهای جمعیت هلال احمر تقریباً فراتر از نیاز تکمیل و تجهیز شده‌اند  و ما تلاش می‌کنیم با توجه به مقدورات خود بهترین امکانات دنیا را برای امدادرسانی در اختیار نیروهای خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: من در حوزه فعالیت خود در کنار شما سه هدف را برای خود ترسیم کرده‌ام که نخستین هدف، حضور در استان‌ها برای ارزیابی فعالیت‌های هلال احمر استان‌ها و احصاء مشکلات آنان است که در این راستا حداقل در ۴ماه به ۶ استان سفر کرده‌ام.

محمدیون تصریح کرد: حضور در صحنه بحران‌ها و حوادث، بودن در کنار امدادگران و نجاتگران حتی در مدت زمانی کوتاه یکی دیگر از برنامه‌های من بوده به گونه‌ای که  در حوادثی مانند سیل سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و بوشهر، حادثه گدوک، کولاک دماوند، زلزله خراسان، سیل آذربایجان شرقی و غربی و حادثه معدن آزادشهر که ۱۵ ساعت حضور داشتم.

وی تاکید کرد: طی چهار ماه گذشته به ۶ استان برای تقدیر از افراد بدون توقع، بی ریا و مخلص حضور یافتم و امروز هم افتخار می‌کنم در کنار شما هستم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: شما در حادثه معدن با شرایط خاص روبرو بودید، افرادی که همسر، پدر و برادر خود را از دست داده بودند و شرایط روحی خوبی نداشتند و در آن واقعه مخاطب شما مسئولین بودند و نشان دادید که از مردم و برای مردم هستید و جایی که برای مردم هستید در دل مردم جای دارید.

محمدیون تصریح کرد: ما از شما استفاده ابزاری نخواهیم کرد و اگر در زمان بحران و مشکلات مردم در کنار مردم هستید و از شما یاد می‌شود باید در همه جا از شما یاد کنند.

مصطفی محمدیون - کراپ‌شده

وی اظهار داشت: امید داریم هیچ حادثه تلخی در کشور رخ ندهد ولی قضا و قدر قابل پیشگیری و جلوگیری نیست.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: جمعیت هلال احمر باید تلاش کند  قبل از حرف زدن عمل کند و آن را به عیان تبدیل کند.

در پایان این مراسم از نیروهای امدادی حاضر در معدن زمستان یورت آزادشهر تجلیل شد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار