مدیران کارآزموده و انقلابی سرمایه‌های نظام هستند

اخبرا عده از افراطیون و افراد وابسته به جریان اصلاح‌طلب به بهانه پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال تسویه حساب شخصی با تعدادی از مدیران جوان، انقلابی و کارآزموده هستند غافل از آنکه این دسته از مدیران متعلق به دولت‌ها نیستند و جز سرمایه‌های نظام هستند.

چرایی حملات افراطیون به یک مدیر انقلابی گلستان

به گزارش گلستان24،در راس حملات  عده از افراطیون و افراد وابسته به جریان اصلاح‌طلب، احمد سردارزادهمدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان است.

سردارزاده از جمله جوانان انقلابی است که در زمان نهم  و دهم کشف شد و با حمایت استاندار دولت نهم مدیرعامل سازمان پسماند استان شده است که منشاء خدمات بسیاری به مردم استان در آن سال‌ها بوده است.
بکارگیری مدیران جوان، توانا و انقلابی و پیرو خط امام و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی همچون سردارزاده از نقاط قوت دولت آقای احمدی‌نژاد است که باید آن را قدر دانست و از این مدیران شایسته در مراتب بالاتر استفاده کرد.

اکنون که استاندار مردمی و توانمند گلستان درصدد است از این مدیر شایسته گلستانی در سازمان مسکن و شهرسازی استفاده کند، محافل نزدیک به فتنه‌گران شروع به عقده‌گشایی و مخالفت با این انتصاب کردن و به بهانه اینکه سردارزاده مدیری احمدی‌نژادی است خواستار عدم انتصاب وی هستند.

متاسفانه نگاه خطی و جناحی همیشه در استان گلستان بر نگاه علمی و تخصصی غلبه داشته و علت عقب‌ماندگی استان نیز همین مقوله است که باید برای آن فکری کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار