در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان گلستان عنوان شد؛

نیاز ورزش ناشنوایان به توجه رسانه‌ها و لزوم همکاری مدارس استثنایی و بهزیستی، مهم‌ترین موضوعاتی بود که در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان عنوان شد.

نیاز ورزش ناشنوایان به توجه رسانه‌ها

به گزارش گلستان 24 ؛مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ناشنوایان گلستان صبح دوشنبه با حضور بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و محمد صادق داداشی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

داداشی که در چند ماه گذشته به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان فعالیت می‌کرد، تنها کاندیدای احراز سمت ریاست این هیئت بود که با کسب ۱۱ رای از ۱۲ رای ماخوذه به مدت چهار سال عهده دار این سمت شد.

رسانه‌ها توجه بیشتری به ورزش ناشنوایان داشته باشند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع اظهار کرد: انتخاب رئیس جدید هیئت آغاز راه برای ورزش‌های ناشنوایان گلستان است و همه باید برای ارتقای آن کمک کنیم.

بهمن طیبی افزود: با توجه به تجربه آقای داداشی که به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان انتخاب شدند نگرانی کمتری برای این هیئت داریم و امیدواریم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان گلستان

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان باید در بخش مالی فعالیت‌های بیشتری داشته باشد زیرا چندین رشته زیر مجموعه این هیئت هستند و هزینه‌های بیشتری دارد.

طیبی تصریح کرد: از رسانه‌های گلستان هم می‌خواهیم تا توجه بیشتری به ورزش‌های نانشوایان استان داشته باشند تا این عزیزان بیشتر در معرض دید قرار بگیرند.

وی یادآور شد: ایجاد ارتباط عاطفی با ورزشکاران ناشنوا هم‌ می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای آنها داشته باشد  و ما هم وظیفه خود می‌دانیم که این تکالیف را با بهتر از قبل انجام دهیم.

گرد و غبار هیئت ناشنوایان استان را فرا گرفته بود

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان گلستان هم گفت: متاسفانه فعالیت خاصی در هیئت ورزش‌های نانشوایان استان انجام نشده و گرد و غبار این هیئت را فرا گرفته است.

محمدصادق داداشی افزود: بنا داریم تا با کمک و حمایت اهالی ورزش ناشنوایان که بسیار محروم هستند به این بخش کمک کنیم تا ارتقا یابند.

وی ادامه داد: ورزش‌های ناشنوایان احتمال دارد جزو رشته‌های پارالمپیکی شود و خوشبختانه فدراسیون هم امکانات بسیار خوبی دارد و روزهای روشنی در انتظار ورزش‌های ناشنوایان خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان گلستان تصریح کرد: هیئت دولت تصویب کرده تا شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی بخشی از مالیات خود را می‌توانند برای کمک به ورزش هزینه کنند.

داداشی اضافه کرد: چندین کارخانه در استان گلستان هستند که می‌توانند به ورزش‌های ناشنوایان کمک کنند زیرا چندین رشته زیر نظر این هیئت هستند و هزینه‌های آن زیاد است.

وی یادآور شد: زمانی که بنده هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان را به عنوان سرپرست تحویل گرفتم این هیئت ۱۹ چک برگشتی داشت و شماره حسابی هم وجود نداشت.

همکاری با مدارس استثنایی و بهزیستی

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان گلستان هم با بیان اینکه این هیئت در نظر دارد تا با مدارس استثنایی و همچنین بهزیستی تعامل برقرار کند، خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های استعدادیابی نیازمند همکاری بیشتر با مدارس استثنایی و بهزیستی هستیم.

رستاقی افزود: برای برقراری این ارتباط در تمام استان فراخوان خواهیم داد و علاقمندان را دعوت به همکاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم تمامی اعضای مجمع کمک کنند تا هر روز شاهد ارتقای ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان باشیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار