رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع از جنگل‌های تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر در آتش سوخت.

حریق در تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر

 به گزارش گلستان 24  ؛ حسین سلطانعلی رئیس منابع طبیعی آزادشهر درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در تفرجگاه زیتون‌تپه اظهار داشت: متاسفانه بیش از یک‌هزار و 300 مترمربع از جنگل‌های پشت زیتون‌تپه ساعاتی قبل طعمه حریق شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر افزود: براثر بی‌احتیاطی خانواده‌ای در تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر که با روشن کردن آتش غذا پخت کردند این آتش‌سوزی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این خانواده پس از ترک محل آتش را به خوبی خاموش نکرده و وزش باد سبب آتش‌سوزی بیش از یک‌هزار و 300 مترمربع از جنگل‌های اطراف شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر یادآور شد: در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی در حال مهار آتش هستند و خساراتی آنچنانی به طبیعت وارد نشده است.

سلطانعلی تاکید کرد: با توجه به افزایش گرما و وزش باد از همه مردم تقاضا داریم در تفرجگاه‌ها از روشن کردن اتش بپرهیزند و در صورت روشن کردن آتش، تا خاموشی و اطمینان کامل محل را ترک نکنند.

حریق در تفرجگاه زیتون‌تپه

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: بیشترین علت آتش‌سوزی‌ها و تخریب و خسارت به طبیعت توسط عوامل انسانی است که برای حفاظت و مراقبت از طبیعت باید توجه و دقت مردم بیشتر شود.

انتهای پیام/ع


منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار