معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب روستایی گلستان:گلستانی‌ها انشعابات غیرمجاز آب را گزارش دهند

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه انشعابات غیرمجاز در برخی مکان‌ها با شماره تلفن 1523 تماس حاصل کنند تا ما در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

ضرورت جلوگیری از مصارف غیرمتعارف آب در گلستان

به گزارش گلستان 24 ، مسلم محمدی در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه باید مصرف آب در بین آحاد مردم فرهنگ‌سازی شود تا از این نعمت الهی محروم نشویم، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی مصرف آب در بین مردم باید در اولویت باشد زیرا آب مایه حیات است و به نسل‌های آینده ما نیز تعلق دارد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بهینه در مصرف آب باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در مصرف آب باید صرفه‌جویی کنیم زیرا این نعمت الهی به همه تعلق دارد.

* از مصارف غیرمتعارف آب باید جلوگیری کنیم

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ابراز کرد: رویکرد از مدیریت عرضه و تقاضا به مصرف بسیار حائز اهمیت است و باید موضوع مدیریتی در کاهش هدررفت آب را بسیار جدی بگیریم.

محمدی با تاکید بر اینکه از مصارف غیرمتعارف آب باید جلوگیری کنیم، یادآور شد: آب این نعمت الهی با هزینه گزافی تولید می‌شود و به عنوان آب شرب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و هر یک از ما باید با درست مصرف کردن آب در صرفه‌جویی این نعمت الهی سهیم باشیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ابراز کرد: با توجه به تنش آبی که در سطح کشور با آن روبه رو هستیم برای شستن ماشین و آبیاری فضای سبز و هرگونه مصرف غیرمتعارف از آب باید خودداری شود.

* بهینه مصرف کردن آب را نباید فراموش کنیم/ یکی از چالش‌های بسیار مهم شرکت‌های آب و فاضلاب محدودیت منابع تامین، کاهش نزولات جوی و افزایش بی‌رویه مصرف آب است

وی با تاکید بر اینکه باید مصرف آب را مدیریت کنیم، اذعان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه انشعابات غیرمجاز در برخی مکان‌ها با شماره تلفن 1523 تماس حاصل کنند تا ما در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

محمدی با بیان اینکه بهینه مصرف کردن آب را نباید فراموش کنیم، افزود: یکی از چالش‌های بسیار مهم شرکت‌های آب و فاضلاب محدودیت منابع تامین، کاهش نزولات جوی و افزایش بی‌رویه مصرف آب است.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار