مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: بحران خشکسالی در استان گلستان در بخش آب شرب با کمبود ۸۷۵ لیتر در ثانیه همچنان ادامه دارد.

بحران خشکسالی در استان گلستان همچنان ادامه دارد

 به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان، محمد هادی رحمتی اظهار داشت: مسئله کم آبی در کشور و به دنبال آن در استان گلستان جدی بوده به صورتی که کارشناسان بسیاری بر این باورند که مناقشه‌های آینده پیرامون دسترسی پایدار به منابع آبی است.

بحران خشکسالی در استان گلستان

وی گفت: هم‌اکنون بحران خشکسالی در استان گلستان به ‌ویژه بخش شرب با کمبود 875 لیتر در ثانیه ادامه دارد.

رحمتی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان افزود: هم استانی‌ها باید درست مصرف کردن را سرلوحه کار خود قرار داده و با توجه به شرایط استثنایی استان گلستان و به مخصوص شهر گرگان، بیش از پیش مصرف آب شرب را مدیریت کنند.

وی با اشاره به عملیات بازسازی چاه‌های استان گلستان اظهار کرد: در این مدت عملیات مهندسی مجدد منصوبات، اسیدشویی، برس زنی، بک واش و دو جداره‌سازی منابع تامین آب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه خشکسالی تا چند سال آینده گریبان‌گیر استان گلستان خواهد بود، افزود: پس از فصل تابستان باید به فکر عید و تابستان سال آینده باشیم.

رحمتی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که در زمینه مدیریت بحران در سال گذشته انجام شد منجر به این شد که ما کمترین مشکل را در عید و تابستان سال‌جاری داشته باشیم.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم علاوه بر اینکه کاهش تبعات خشکسالی موفق عمل کنیم و در زمینه‌های گوناگون از جمله اجرای ماده واحده تبصره 3، جذب فاینانس، مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار