مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو:

مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو از کاهش حمل و نقل بین‎المللی در این استان خبر داد و یکی از مهمترین دلایل آن را عدم واردات «نفت کوره» عنوان کرد.

عدم واردات «نفت کوره» باعث کاهش حمل و نقل بین‎المللی در گلستان شد

به گزارش گلستان 24 ، محمدرضا قربانی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا بیستم تیرماه جاری میزان صادرات 6 هزار و 100 تن و میزان واردات 7 هزار و 800 تن بوده است.

وی سهم ترانزیت استان را 2 هزار و 100 تن اعلام و تصریح کرد: مجموع حمل و نقل بین‎المللی 16 هزار تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشتیم.

مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو افزود: از ابتدای ماه میلادی سال جاری قرار است واردات نفت کوره به استان را داشته باشیم که این مهم کمبود ترانزیت را جبران خواهد کرد.

قربانی اظهار کرد: مجموع حمل و نقل بین‎المللی و داخلی در استان 69 هزار و 400 تن بوده است که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد مسافر جابه جا شده «نفر-صندلی» را 426 هزار و 585 نفر عنوان کرد و افزود: این میزان جابه جایی مسافر در مقایسه با سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه‎آهن شمال شرق دو در خصوص تعداد قطارهای این استان گفت: از ابتدای سال جاری 6 هزار و 226 قطار از گرگان به مقصد تهران، پل سفید، اینچه‎برون اعزام کردیم.

قربانی از کاهش حمل و نقل بین‎المللی در این استان خبر داد و یکی از مهمترین دلایل آن را عدم واردات «نفت کوره» عنوان کرد.

انتهای پیام


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار