رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: ۹۶۱ اثر به دبیرخانه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در گرگان ارسال شد.

۹۶۱ اثر به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور ارسال شد

به گزارش گلستان 24 ، علی نجفی نژاد در آئین رونمایی از تمبر و لوگوی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که ظهر دوشنبه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۹۶۱ اثر از دانشجویان ۱۰۴ دانشگاه کشور پس از گذراندن مراحل دانشگاهی، استانی و منطقه‌ای به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

نجفی نژاد تصریح کرد: ۴۷۲ اثر در بخش آوایی، ۱۴۹ اثر در بخش معارفی، ۱۳۱ اثر در بخش هنری، ۶۰ اثر در بخش پژوهشی، ۵۳ اثر در بخش معارفی و ۹۶ اثر در بخش ادبی، موفق به حضور در این جشنواره شدند.

وی یادآور شد: امیدواریم سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یکی از بهترین و خاطره انگیزترین جشنواره‌ها باشد که به گسترش معارف قرآنی در دانشگاه‌ها و جامعه کمک کند.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

قرآن کامل‌ترین ابزار فرهنگی است

رئیس شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور گفت: با تغییر و تحول فرهنگی در کشورها باید ابزارهای فرهنگی متناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشیم و قرآن کریم، کامل‌ترین ابزار فرهنگی است.

علی نجفی نژاد افزود: دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان آینده سازان کشور لازم است تا در دوران تحصیل خود با موضوعات قرانی آشنا شوند و هیچ منافاتی با آموزش‌های علمی و پژوهشی دانشجویان ندارد.

وی ادامه داد: اگر برنامه ریزی هدفمند برای تربیت مذهبی و قرآنی دانشجویان نداشته باشیم مقاومت مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار سخت است.

لازم به ذکر است؛ آئین رونمایی از تمبر و لوگوی سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور فضل الله ایرجی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار