از ۲۴ مرداد؛

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: ۷ هزار نفر از زائران بیت الله الحرام از ۲۴ مرداد برای اعمال حج ابراهیمی عازم سرزمین وحی می شوند.

۷ هزار گلستانی عازم سرزمین وحی می شوند

به گزارش گلستان 24 ؛ رضا درگاهی، مدیرحج و زیارت استان گلستان، امروز (2 مرداد) در همایش  زائران حج تمتع گلستان گفت: امسال استان متفاوت با سال های گذشته است و نزدیک به هفت هزار نفر از حاجیان در قالب 49 کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال استقبال بسیار باشکوهی صورت گرفته است، افزود: در بخش تشیع به اندازه دو برابر سال گذشته ثبت نام کردند که این استقبال بسیار بی نظیر و باشکوه است.

 

درگاهی با اشاره به اینکه همه تلاش ما بر این است که بتوانیم شرایط مناسب و خوبی را برای زائرین بیت الله الحرام فراهم کنیم، اظهارداشت: با نظارت بعثه مقام معظم رهبری 800 جلسه برنامه ریزی شد.

 

وی تصریح کرد: برای اینکه حجاج با شرایط عربستان آگاه شوند جلساتی به منظور آشنایی با قوانین آن کشور و فلسفه حج برگزار شد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه توجه ویژه ای در بحث انتخاب عوامل صورت گرفته است، گفت: در همین راستا آزمون هایی برگزار شد که بعد از قبولی این آزمون دوره های آموزشی برای آنان برگزار تا خدمات شایسته و مطلوبی را به زائران ارائه کنند.

 

وی با بیان اینکه پروزارهای اعزام زائران  از 24 مرداد آغاز و تا 10 روز ادامه خواهد داشت، افزود: زائران با ورود به سرزمین وحی سعی کنند از فضای معنوی مسجد الحرام و مسجد نبوی بهره مند شوند و تمام وقت را برای زیارت بگذارند.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار