رئیس برنامه و بودجه گلستان خبر داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: بودجه عمرانی استان گلستان امسال ۶۹۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

اختصاص ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان گلستان

به گزارش گلستان 24،حسین پیش‌قدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش عمرانی امسال بودجه خوبی برای استان گلستان در نظر گرفته شده و این اعتبار 690 میلیارد تومان تعیین شده و این اعتبار در بودجه امسال آمده است.

وی تاکید کرد: در سال 96 که نخستین سال از آغاز برنامه ششم توسعه است شاخص‎های مختلفی مانند اقتصادی، توسعه و بهره‌وری برای افزایش تولید ناخالص گنجانده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان تصریح کرد: در بودجه امسال به موضوعاتی مانند آب، محیط زیست، حمل ونقل، خط ریلی و زهکشی نگاه ویژه شده است.

وی افزود: بودجه عمرانی به 690 میلیارد تومان رسیده و 40 درصد رشد نسبت به بودجه پارسال دارد و همچنین سهم نفت هم  دوسوم رشد داشته و 150 میلیارد تومان برای توسعه اقتصادی تعیین شده است.

پیش‌قدم تاکید کرد: با افزایش 20 درصدی بودجه در بخش فنی وحرفه‌ای و زیرساخت‌ها، به دنبال حل مشکلات این بخش‌ها برای افزایش تولید و اشتغال هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان تصریح کرد: با تزریق این اعتبارات امیدواریم نقطه عطفی در توسعه اقتصادی استان گلستان شکل بگیرد و شاهد کاهش مشکلات باشیم.

پیش‌قدم درباره استفاده از ماده 36 هم گفت: پارسال با استفاده از ماده 36 استفاده از اسناد اسلامی توانستیم کارهای خوبی را انجام دهیم و امسال هم این طرح دنبال می‌شود تا بتوانیم مشکلات مختلف در بخش آب، سد، راه، خط ریلی را که در برنامه ششم توجه ویژه به آن  شده با استفاده از بودجه و اسناد خزانه اسلامی در استان حل کنیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار