بازتاب دیدار شیخ اصلاحات مازندران با نورمفیدی :

یک مقام نزدیک به شیخ اصلاحات مازندران در انتقاد شدید به کانال گرگان فردا گفت : شما درکانال گرگان فردا بدون تحقیق و بررسی دقیق و صرفاً برحسب حدسیات و یا نقل قول غیر مستند مبادرت به درج خبر، آن هم با ادبیادت نامناسب دون شان روحانیت پرداختید.

انتقاد شدید رحمانی خلیلی به یک کانال تلگرامی معلوم الحال / ادبیات شما دون شان روحانیت بود / جذب مخاطب کیفی مستلزم صداقت و شفافیت رسانه ای است

به گزارش گلستان24 ​،درپی درج خبری در کانال جنجالی و ضد استاندار گلستان گرگان فردا مبنی بر تلاش حجه الاسلام والمسلمین شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده سابق بهشهر برای ابقا دکتر حسن صادقلو درمسند استانداری گلستان از طریق جلب رضایت نماینده ولی فقیه در آن استان حضرت آیت نورمفیدی یکی از نزدیکان رحماین خلیلی به این نحوه اطلاع رسانی شدیدا اعتراض کرد.

محمود رحمانی خلیلی در انتقاد خود گفت :ضمن گلایه از رفتار غیر حرفه ای و غیر منصفانه رسانه ای مدیریت شما درکانال گرگان فردا که بدون تحقیق و بررسی دقیق و صرفاً برحسب حدسیات و یا نقل قول غیر مستند مبادرت به درج خبر، آن هم با ادبیادت نامناسب دون  شان روحانیت پرداختید لذا به عنوان نزدیکترین و مطلع ترین فرد به حجه الاسلام والمسلمین شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی (شیخ اصلاحات مازندران) عرض می کنم این خبر از اساس کذب محض بوده و رفت و آمد شیخ به گلستان به چند جهت بوده است.

 رحمانی خلیلی با اشاره به اینکه هر ساله ایشان چند باری به ملاقات دوست قدیمی و همفکر خود حضرت آیت الله نورمفیدی می رود و امسال هم عمل جراحی حضرت آیت الله فاصله زمانی ملاقات ها را کم کرد ، تصریح کرد :  رویه شیخ همواره عدم دخالت در انتصاب مدیریت کلان استان های همجوار استان مازندران بوده و این دخالت را مخالفت مراعات روح قانون می داند و این مقوله هم (ابقاء استاندارد فعلی استان گلستان) از آن رویه مستثنی نیست.

 این فرد نزدیک به شیخ اصلاحات مازندران اضافه کرد : بحمدالله استان گلستان باداشتن بزرگانی در حوزه سیاست و فرهنگ و مدیریت تخصیصا آیت الله نورمفیدی و نمایندگان محترم مجلس نیازی به اهتمام در تصمیم گیری مدیریتی کلان استان از دیگر سیاستمداران ملی و استانی دیگر استان ها ندارد.

 وی بیان داشت : یکی از صبیه ها و پسرهای شیخ در گرگان ساکن بوده و ازدواج نموده که طبیعتاً سفرهای ایشان به آن استان بیشتر شده است و البته بر کسی پوشیده نیست که دکتر حسن صادقلو از دوستان و همفکران نزدیک شیخ است اما آیا هر نزدیکی و دوستی معنایش حمایت و پشتیبانی کامل از برنامه ها و رفتارهای مدیریتی و اجرایی دوست دیگراست؟

وی تاکید کرد : شیخ اصلاحات مازندران همانطور که در انتصاب دکتر صادقلو به عنوان استاندار نظر خود را به مسئولان تصمیم گیرنده تحمیل یا اعلام ننمود در ابقاء یا عدم ابقاء هم نخواهد کرد.

محمود رحمانی خلیلی در آخر یادآور شد : ضمن تاکید مجدد بر بی اساس بودن خبر مندرجه در کانال شما و توصیه دوباره به شما و دیگر گردانندگان این کانال به دقت بیشتر و رعایت صداقت و اخلاق در فضای رسانه ای می نمایم چرا که جذب مخاطب کیفی مستلزم صداقت و شفافیت رسانه ای است. توفیقات و سربلندی  همه ایرانیان خصوصا مردم شریف گلستان از آرزوهای قلبی شیخ اصلاحات مازندران (رحمانی خلیلی) بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار