بی تفاوتی مدیران استانی نسبت به مراسمات شهدا و عدم حضور انها در بین مردم نشان بی تفاوتی انها نسبت به راه شهدا و خط امام (ره) است.

فرار مسئولین گلستانی از مراسمات مربوط به شهدا/اگر شهدا نبودند شما هم نبودید

به گزارش پایگاه خبری گلستان24؛ انقلاب ما با دادن شهیدان بسیار پیروز شد؛در راه مبارزه با کفر و استکبار چه جوانانی که جان مال خود را دادند تا حرف امام (ره) بر روی زمین نماند؛

با گذشت سال های زیاد از روز های جنگ و انقلاب و سپری کردن حدود سی هشت سال از ان روز های پر شکوه کسانی برای تداوم  راه این بزرگ مردان به  میدان امدند که تعداد زیادی از انها هنوز فلسفه شهادت و ایثارگری را بدرستی درک نکرده اند و یا فراموش کرده اند.

حضور مسئولین گوناگون با طیف های فکری زیاد در مناصب حکومتی نشان دهند میزان دموکراسی بالا در جمهوری اسلامی ایران است،البته یکی از لازمه های اجرای دموکراسی در ایران خطوط قرمزی است که ان خطوط را نیز مردم تعین می کنند؛

پاسداری از خون شهدا و راه شهدا از جمله قوائدی است که مردم از کسانی که می خواهند مسئولیت بگیرند  و امورات کشور را اداره کنند انتظار دارند.

در زمان حال که دولتی به اصطلاح اعتدالی روی کار است، بجای ایجاد اعتدال انقلابی بیشتر به سمت وسوی دیگر می رود،مسئولان این دولت خیلی از شهدا و ارمان های انها فاصله دارند.

اگر شهدا نبودند چگونه این مسئولین به این پست ها می رسیدند؟ طبق امار حدودی که در بعضی از رسانه ها منتشر شده است برای هر صندلی مدیریتی بلند پایه استانی و کشوری به اندازه شهدای دشت کربلا تعداد 72شهید داده ایم؛

با توجه به امار این شهیدان، مدیرانی که حیطه کاری خود را در اتاق های مجلل خود منتهی کرده اند باید واقف بر این موضوع باشند که چه مسئولیت سنگینی بر عهده انها است،مبادا سهل نگاری کنند و خطایی از انها سر بزنند  که باید در پیشگاه خون شهدا پاسخگو باشند.

مسئولین بلند پایه استان گلستان هم که در این دولت مسئولیت گرفته اند از شهدا فاصله زیادی دارند زیرا که مردم می بینند،که انها به چه اندازه به شهدا اهمیت می دهند،و به چه اندازه در مراسماتشان شرکت می کنند؛استان گلستان حدود 9شهید مدافع حرم داده است،ولی در تشیع و خاکسپاری این شهیدان بزرگوار مسئولین صاحب نام استان دیده نشده اند و گویا میلی به این گونه مراسمات ندارند.

در مراسم دوشهید گمنام که مدتی قبل در شهر سرخنکلا تشییع شدند هم مسئولین حضور نداشتند و حتی عده ای از این مسئولین  می خواستند به بهانه های واهی از دفن این شهدا در شهر سرخنکلا جلوگیری به عمل بیاورند.

مدیران و دست اندکاران امور استان و کشور باید این موضوع را بدانند،درک کنند که مردم از کسانی که نسبت به خون شهدا بی تفاوت هستند دوری می کنند وانها را نمی پذیرند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار