واکنش امام جمعه رامیان به تصویب تحریم های جدید آمریکا؛

امام جمعه رامیان گفت: اقدام آمریکا در اعلام تحریم های جدید ایران و روسیه، نقض برجام است و لازم است قوای سه گانه و دولت اقدامات مهم و قابل اساسی را انجام دهند.

امام جمعه رامیان: قوای سه گانه و دولت اقدامات مهم و قابل اساسی را در مواجهه با تحریم های جدید امریکا انجام دهند.

به گزارش گلستان24 ​،به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طاهری امام جمعه شهر رامیان در واکنش به تصویب تحریم های جدید علیه ایران در کنگره آمریکا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:  اقدام آمریکا در اعلام تحریم های جدید ایران و روسیه، نقض برجام است و لازم است قوای سه گانه و دولت اقدامات مهم و قابل اساسی را انجام دهند.

وی اظهار کرد: اصل سیاست آمریکا نسبت به ایران، شکست انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه و مسلمانان بوده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در  برجام، جایگاه و عظمت ایران  به جهانیان نشان داده شد و همچنین توفیقات جبهه مقاومت در مقابله با تروریستها، و نیز شکست آمریکا با حامیانش در خیلی از سیاستهای توطئه آمیز و منزوی شدنشان، فکر می کنند با این تحریم ها نسبت به ایران و جبهه مقاومت موفق می شوند که خیالی باطل است.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: آمریکا متاسفانه بعد از برجام صداقت نشان نداد و در تعامل با دنیا و ایران، بدبینی مردم ایرانرا  به آمریکا بیشتر کرد و با این سیاستهای غلط و رفتارهای چندگانه که اتخاذ کردند باب خیلی از روابط و مذاکره را به روی خود بستند والا مردم ایران با کشورهای دیگر دنبال روابط صلح آمیز هستند.

امام جمعه رامیان تصریح کرد: اگرچه موشک های ما و حقوق بشر را بهانه می کنند در صورتیکه حضور آمریکاست که کل منطقه را به جنگ و آشوب کشانده است و تروریستهای در منطقه با حمایت های آنان ناامنی را بوجود آوردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار