با حضور معاون بهداشتی حوزه وزارت بهداشت:

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان گفت: همایش کشوری تجارب برگزیده با حضور معاون استاندار گلستان، معاون بهداشتی حوزه وزارت بهداشت و معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور در هتل شهاب شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

همایش تجارب برگزیده در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان24 ​،محمدرضا هنرور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همایش کشوری تجارب برگزیده با حضور معاون استاندار گلستان، معاون بهداشتی حوزه وزارت و معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور در هتل شهاب واقع در جاده ناهارخوران شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش تجارب برگزیده از ساعت 9.30 لغایت 11 صبح در روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم تیرماه جاری در هتل شهاب واقع در جاده ناهارخوران شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

*250 نفر مدعو از 62 دانشگاه علوم‌پزشکی سراسر کشور در همایش تجارب برگزیده شرکت می‌کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان ابراز کرد: در همایش تجارب برگزیده قریب به 250 نفر مدعو از 62 دانشگاه علوم‌پزشکی سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

هنرور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عرصه سلامت یک عرصه بسیار وسیعی است قریب به 350 تجربه از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس مرکز بهداشت گلستان اذعان کرد: از 350 تجربه‌ای که از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد تعداد 98 تجربه به صورت پوستر در روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم تیرماه جاری ارائه می‌شود.

*23 مقاله در همایش تجارب برگزیده ارائه خواهد شد

وی افزود: از 350 تجربه‌ای که از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد تعداد 23 مورد به صورت مقاله در دو روز هفتم و هشتم تیرماه جاری ارائه خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان یادآور شد: همایش کشوری تجارب برگزیده فردا با حضور مقام عالی وزارت در هتل شهاب شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

هنرور اذعان کرد: امیدواریم تجاربی که در عرصه سلامت وجود دارد به خوبی در این دو روز تبیین شود و مسیر راهی را برای خدمتگذاران عرصه بهداشت و درمان ایجاد کند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار