رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان گفت: برگزاری جشن های دهه کرامت و حضور کاروان های زیرسایه خورشید در شهرهای مختلف سبب فرهنگ سازی و افزایش معنویت در جامعه اسلامی می شود.

استقبال کارکنان مرزبانی استان گلستان از کاروان زیرسایه خورشید

به گزارش گلستان24؛‌حجت الاسلام علی آفتابی در آئین استقبال کارکنان مرزبانی استان گلستان از کاروان زیرسایه خورشید که حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند، افزود: امام رضا (ع) در زمان حیات مبارک خویش کانون مهر و عاطفه نسبت به مردم و مظهر عشق و محبت نسبت به آنها بودند.
وی ادامه داد: این نوع رفتار امام رضا (ع) را باید در کنار مقام عظیم معنوی آن حضرت قرار داد تا رأفت و مهرورزی امام بیشتر مشخص شده و درسی برای ارادتمندان باشد.
در ادامه پرسنل مرزبانی استان گلستان به همراه کاروان خدام حرم رضوی در محل مزار شهدای امامزاده عبدالله (س) گرگان حضور یافته و اقدام به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان نمودند.
حجت الاسلام برومند روحانی اعزامی از مشهد وعضو کاروان زیرسایه خورشید در این مراسم گفت: جشن های زیر سایه خورشید در دهمین سال متوالی در استان گلستان در حال برگزاری است.
وی افزود: سفیران رضوی در نکوداشت دهه کرامت و تا روز میلاد حضرت علی‌‌‌ بن‌ موسی ‌الرضا(ع) برنامه های مختلف فرهنگی در قالب طرح زیرسایه خورشید در استان گلستان برگزار خواهند کرد.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار