نماینده سابق مردم گرگان در جشن دهه کرامت در آزادشهر:

نماینده سابق مردم گرگان گفت : اینهایی که خلاف فرمان ولی فقیه، فعلان فتنه را به مجلس معرفی می کنند و آن هایی که می دانند این فرد خط قرمز نظام را رد کرده و حرف ولی فقیه را زیر پا گذاشته و به آن رای اعتماد می دهند، ولی فقیه را قبول ندارند زیرا ولی فقیه را نه با حرف، بلکه باید در عمل قبول داشت.

مراسم جشن دهه کرامت در حسینیه امام جعفر صادق (ع) آزادشهر + عکس

به گزارش گلستان24؛به نقل از تیترآزاد، مراسم جشن دهه کرامت در حسینیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان آزادشهر و با سخنرانی حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده دوره هشتم و نهم مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام طاهری در سخنان خود ضمن تبریک دهه کرامت، درخصوص سلام بعد از نماز به سمت امام رضا (ع) اظهار کرد: سلام بعد از نماز به امام رضا (ع) برای شیعیان بیان کننده این است که آنها شیعه ۱۲ امامی هستند. چون در فرقه هایی که در شیعه ایجاد شده، ۴ امامی، ۶ امامی ، ۷ امامی و ۱۲ امامی داریم و وقتی به امام رضا (ع) سلام عرض می کنیم یعنی جزء شیعیان ۱۲ امامی هستیم.

نماینده سابق مردم گرگان ادامه داد: دلیل دیگری که ما به سمت امام رضا (ع) سلام می دهیم، سفارشاتی است که برای زیارت امام رضا(ع) توسط ائمه اطهار شده است. در احادیث آمده است که زیارت با معرفت امام رضا (ع) برتر از یک میلیون حج قبول شده است. حال ممکن است زیارت امام رضا(ع) همیشه ممکن نباشد لذا با این سلام زیارت از راه دور می کنیم.

سخنران مراسم در خصوص زیارت امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) فرمودند؛ کسی که من را زیارت کند قیامت، در زمان عبور از پل صراط، در هنگام دادن نامه اعمال و در زمان بررسی اعمال، به کمکش می آیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص حدیث سلسله الذهب تصریح کرد: زمانیکه امام رضا (ع) را از مدینه به سمت طوس می بردند، مردم در نیشابور جمع شده بودند و از امام درخواست نقل حدیث و راهنمایی کردند. امام (ع) فرمودند؛ پدرم از پدرش امام صادق، امام صادق از امام باقر، امام باقراز .... امام علی(ع) از رسول ا... و رسول ا... از جبرئیل و جبرئیل از خداوند علی اعلی نقل می کند که خدواند جل جلاله می فرمایند: (کلمه) لا اله الا اللّه حصار من است و هرکس وارد حصار من شود از عذابم در امان است. بعد چون شتر به راه افتاد حضرت با صدای بلند به فرمود: اما این شرطهایی دارد و من از شرطهای آن هستم.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: اعتقاد به ولایت و امامت شرط وارد شدن در حریم امن الهی است. اعتقاد به امامت یک معنایش این است که ما امام را قبول داریم، و یک معنایش این است که تکالیفی برای ما ایجاد می کند. حال در زمان غیبت امام معصوم ما باید چه کار کنیم، امام حسن عسگری در پاسخ به شیعیانی که قضیه غیبت امام زمان را شنیده بودند می فرمایند؛ در زمان غیبت به سراغ علمایی بروید که دارای ویژگیهایی باشند. امام در این حدیث ویژگیها را معرفی می کند. ما امروز اسم آن عالم جامع شرایط را ولی فقیه گذاشتیم.

نماینده سابق مردم گرگان افزود: ولی فقیه هر چه دستور دهد، دستور امام زمان (ع) است، اگر غیر از این باشد در حق مردم ظلم شده است چون مردم دسترسی به امام ندارند. روایت سلسه الذهب معنی اش امروز پیروی از ولی فقیه است. تمام اعمال عبادی بدون قبول ولایت و ولی فقیه باطل است.

سخنران مراسم در خصوص فتنه ۸۸ بیان کرد: در سال ۸۸ عده ای اندکی آمدند و گفتند ما نظام و ولی فقیه را قبول نداریم ، عده ی اندک دیگری که دیدند اگر اینگونه بگویند توسط مردم حذف می شوند گفتند ما ولی فقیه را قبول داریم، اما در عمل برخلاف نظر ولی فقیه عمل می کنند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: ولی فقیه می فرمایند که فتنه ۸۸ خط قرمز نظام است. اما مشاهده می شود در کابینه دولت افرادی وجود دارند که جزء فعالان فتنه ۸۸ بوده اند که مدارک آن موجود است. به این افراد گفته شد که اعلام کنند با قضایای سال ۸۸ موافق نیستند اما آنها از این کار امتناع کردند و متاسفانه در این مجلس رای اعتماد هم آوردند.

نماینده سابق مردم گرگان در پایان گفت : اینهایی که خلاف فرمان ولی فقیه این وزیر را به مجلس معرفی می کنند، اینهایی که می دانند این وزیر خط قرمز نظام را رد کرده و حرف ولی فقیه را زیر پا گذاشته و به آن رای اعتماد می دهند، اینها به نظر شما ولی فقیه را قبول دارند. ولی فقیه را نه با حرف، بلکه باید در عمل قبول داشت.

مراسم جشن دهه کرامت

مراسم جشن دهه کرامت1

مراسم جشن دهه کرامت2

مراسم جشن دهه کرامت3

ارسال نظر

آخرین اخبار