یک عنصر گروه تروریستی داعش با لهجه انگلیسی رئیس جمهور آمریکا را تهدید کرد.

تهدید رئیس جمهور امریکا از سوی یک عنصر گروه تروریستی داعش + تصاویر

به گزارش گلستان 24،یک عنصر گروه تروریستی داعش با انتشار یک ویدئو «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را تهدید کرد و هشدار داد که حملات تروریستی جدیدی را در اروپا انجام خواهد داد.

 

این عنصر داعشی با لهجه انگلیسی ادعا می کند که داعش به زودی بخشهای زیادی از ترکیه و ایتالیا را به تصرف خود درخواهد آورد. وی در این فیلم یک چاقوی بزرگ را در دست نگه داشته است و سوگند می خورد که برای تلافی کردن حملات آمریکا در رقه سوریه و موصل عراق، افراد بیگناه را در خانه هایشان ترور خواهد کرد.

وی که در این فیلم زبان خود را به طور مکرر از عربی به انگلیسی تغییر می دهد، با نگاه به دوربین می گوید: «این یک پیام است برای فرعون امروز یعنی دونالد ترامپ. شاید حواس تو به رقه و موصل باشد؛ اما ما هم حواسمان به استانبول ترکیه و رم ایتالیا است. ما شما را در خانه هایتان می کُشیم.»

احتمال می رود که این عنصر گروه تروریستی داعش فیلم را در رقه سوریه تهیه کرده باشد. گزارشها حاکی از آن است که نیروهای دموکراتیک سوریه تحت حمایت آمریکا به بازپس گیری کامل رقه سوریه نزدیک شده اند و گروه تروریستی داعش بخشهای زیادی از مناطق تحت تصرف خود را از دست داده است.

داعش

داعش1

/ اتاق خبر24

 

ارسال نظر

آخرین اخبار