مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خبر داد:

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان از رسیدگی ویژه به پرونده مرگ دو نوجوان اهل گنبدکاووس که اجساد آنها شب گذشته در روستای حاجی قوشان کشف شد خبر داد.

کشته شدن دو نوجوان گنبدی در همان روز مفقودی

به گزارش گلستان24؛حسین زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص بررسی علت و زمان مرگ دو جوان اهل گنبدکاووس که شامگاه گذشته اجساد آنها در روستای حاجی قوشان کشف شد اظهار کرد: در حال حاضر اجساد توسط پزشکان در حال نمونه‌برداری و آزمایشات تخصصی است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت پرونده و ضرورت سرعت در کار دستور دادم تا به تعداد پزشکان برای بررسی اجساد اضافه شود و آزمایشات پزشکان در حال حاضر در حال انجام است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان بیان کرد: برای اعلام نتیجه نهایی به زمان نیاز داریم اما در تلاش هستیم با تسریع در کار نتیجه به سرعت اعلام و گواهی دفن پیکر این دو نوجوان هرچه سریعتر صادر شود تا اجساد به خانواده‌ها تحویل داده شود.

گفتنی است، این دو نوجوان 16 ساله که اهل شهرستان گنبدکاووس هستند عصر روز جمعه گذشته به قصد تفریح از خانه خارج شده و شب گذشته پس از 6 روز مفقودی، اجساد آنها در روستای حاجی قوشان شهرستان گنبدکاووس پیدا شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرده بود که مفقود شدن این دو نوجوان پس از 6 روز به هلال احمر اطلاع داده شد که متاسفانه شامگاه گذشته اجساد آنها توسط نیروهای مردمی کشف شده است.

بررسی‌ها نشان داده که این دو نوجوان در آخرین تماس خود در شب جمعه گذشته با خانواده خود در ارتباط بوده و اعلام کردند که در حال بازگشت به خانه هستند که پس از گذشت نیم ساعت از آخرین تماس تلفن همراه آن‌ها خاموش شده و اجساد آنها شب گذشته کشف شد.

این دو نوجوان اهل شهرستان گنبدکاووس بوده و در یک محله زندگی می‌کردند.

بر اساس این گزارش، پلیس نیز تحقیقات جنایی خود را برای کشف حقیقت آغاز کرده است.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار