رئیس اداره کار گرگان خبر داد

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرسنان گرگان از مهارت‎آموزی 164 مقرری‎بگیر بیمه بیکاری در این شهرستان خبر داد.

صدور گواهینامه موسسه کار و تامین اجتماعی برای مقرری‎بگیران بیمه بیکاری

به گزارش گلستان24؛موسی بی‎باک امروز در گفت‎ و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال گذشته 164 نفر از مقرری‎بگیران بیمه بیکاری را در بحث آموزش مهارت‎های فنی‎و‎حرفه‎ای معرفی کردیم.
وی تصریح کرد: قریب به 43 درصد از عملیات کاری حوزه اداره‎کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گرگان انجام می‎شود و درحقیقت حجم کار در این اداره بسیار بالا است.
*کسب رتبه نخست اداره‎تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای عملکرد در گلستان
 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان ابراز کرد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان طی پنج سال جاری در استان گلستان رتبه نخست را در راستای عملکرد کسب کردیم که جای مباهات دارد.
بی‎باک با اشاره به اینکه در سال گذشته 164 نفر از مقرری‎بگیران بیمه بیکاری در بحث آموزش مهارت‎های فنی‎و حرفه‎ای معرفی کردیم، گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان بیشترین تعداد را در استان گلستان به فنی‎و‎حرفه‎ای معرفی کرده است.
وی درخصوص ایجاد شغل برای مقرری‎بگیران بیمه بیکاری اذعان کرد: هنگامی که این افراد مدارک فنی‎و‎حرفه‎ای را کسب می‎کنند برایشان شغل پیش‎بینی می‎شود.
* موسسه کار و تامین اجتماعی برای مقرری‎بگیران بیمه بیکاری، گواهی‎نامه صادر می‎کند
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان  در راستای آشنایی با مقررات قانون کار اذعان کرد: قوانینی که به تبع آن قانون کار وضع شده است اعم از واحدهای تولیدی، واحدهای کارگروه و تشکل‎های کارگری را داریم.
بی‎باک افزود: در سال 1395 برای اعضای مراجع حل اختلاف‎مان که از نمایندگان کارگران، نمایندگان کارفرمایان و نمایندگان دولت تشکیل شده است در راستای ارتقای سطح آگاهی از مقررات و قانون کار کلاس‎های آموزشی برگزار شد.
وی با بیان اینکه از طریق موسسه کار و تامین اجتماعی برای مقرری‎بگیران بیمه بیکاری گواهی‎نامه صادر می‎شود، ابراز کرد: افرادی که به عنوان نماینده کارفرما در مراجع حل اختلاف حضور پیدا می‎کنند بای این آشنایی را داشته باشند و از آنها آزمون گرفته می‎شود که باید نمره قبولی را کسب کنند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان یادآور شد: بحث‎های آموزش و پیشگیری از حوادث ناشی از کار را داریم و همچنین پیشگیری از آموزش‎های مربوط به ایدز و غیره را داریم که در راستای آشنایی با کارگران و کارفرمایان برگزار می‎شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار