عملیات اجرایی زائرسرای ارزان قیمت برای زائران کم درآمد گلستان با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و جمعی از مسئولان و نیکوکاران در مشهد آغاز شد.

ساخت زائرسرای ارزان قیمت استان گلستان در مشهدمقدس + عکس

به گزارش گلستان24؛این زائر سرا که روز گذشته کلنگ ساخت آن به زمین زده شد ، در زمینی به مساحت حدود700 مترمربع ساخته می شود.
مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا (ع) در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: زائرسراهای ارزان قیمت برای زائران کم درآمد استان های مختلف در مشهد با مشارکت خیراندیشان و نظارت این بنیاد ساخته می شود.
سید حسین عابدی افزود: در این راستا تاکنون مقدمات ساخت 28 زائرسرا برای 28 استان کشور در مشهد فراهم شده و سه زائرسرا نیز به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: زائرسرای ارزان قیمت استان گلستان در زمینی به مساحت 700 متر مربع با زیربنای چهار هزار متر مربع در 9 طبقه و با گنجایش 280 نفر ساخته می شود.
عابدی گفت: برآورد هزینه ساخت این زائرسرا بدون در نظر گرفتن تجهیزات آن 60 میلیارد ریال است و براساس قراردادی که با پیمانکار منعقد شده است، ساخت آن حداکثر در 30 ماه به پایان می رسد.
مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا (ع) افزود: مسئولیت ساخت زائرسرای ارزان قیمت استان گلستان برعهده بنیاد زائر امام رضا (ع) در همان استان است و بنیاد مرکزی نظارت بر بهره برداری از این زائرسرا را برعهده خواهد داشت.
وی اظهار کرد: قیمت تعیین شده برای اقامت زائران در این زائرسرا اندک و متناسب با درآمد زائران کم درآمد استان گلستان خواهد بود.

زائرسرای گلستانی ها

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار