دادستان مرکز استان گلستان:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه در سال ۹۳ بیش از ۴۰ هزار و ۵۰۰ پرونده ورودی به دادستانی گلستان داشتیم، گفت: در سال ۹۴ این میزان به ۳۲ هزار پرونده و در سال ۹۵ به ۲۶ هزار پرونده رسید.

کاهش سرقت در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام مصطفی حقی صبح امروز در آیین چهاردهمین همایش دادستان‎های عمومی انقلاب مرکز استان‎های کشور اظهار داشت: پست‎های مصوب ما در دادستانی استان زیاد است و با 60 درصد موجودی کار می‎کنیم.

وی افزود: در حوزه سرقت 9 هزار و 245 پرونده در استان داشتیم که به 8 هزار و 185 فقره کاهش پیدا کرد و در حوزه خشونت ضرب و جرح نیز 9 هزار پرونده به 8 هزار پرونده رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه در سال 1393 بیش از 40 هزار و 500 پرونده ورودی به دادستانی داشتیم و افزود: در سال 1394 این میزان به 32 هزار پرونده رسید و در سال 1395 به 26 هزار پرونده رسید.

‌حقی گفت: مصوبه‎ای در شورای بیت المال نداشتیم که اجرایی نشده باشد و در زمینه صید غیرمجاز ماهی، برداشت غیرمجاز، ساخت و ساز و پلمپ چاه‎های غیر مجاز اقدام کردیم.

وی افزود: در اجرای احکام موجودی ما 7 هزار و 89 پرونده بود که به 6 هزار فقره در سال 1394 رسید و در سال گذشته به 5 هزار و 593 رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به تشکیل کارگروه سرقت در استان گلستان گفت: شناسایی مال خران را دنبال کردیم و توانستیم این تعداد سرقت را در استان کاهش دهیم.

‌حقی با اشاره به افزایش ارتباط با مردم گفت: در ملاقات مردمی تلاش کردیم بیشتر با مردم حضوری دیدار داشته باشیم  و هر هفته با 60 خانواده ملاقات می کنیم و در سال گذشته 8 هزار و 192 مورد ملاقات مردمی داشتیم.

وی اظهار کرد: 3 هزار و 34 ورودی در سال 1394 به زندان‌های استان گلستان داشتیم که سال گذشته به 2 هزار و 640 مورد کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار