فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 مرد و زن که از حساب بانکی خانمی در گرگان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برداشت غیر مجاز کرده بودند خبر داد.

دستگیری متهمان برداشت از حساب بانکی خانمی در گرگان

به گزارش گلستان 24؛سردار"علی اکبر جاویدان" با اعلام این خبر گفت: در پی رسیدگی به یک فقره پرونده ارسالی از دادسرا، با موضوع دادخواهی خانمی مبنی بر برداشت از حساب بانکی وی که به صورت غیر قانونی توسط افراد ناشناس صورت گرفته بود، موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارزش ریالی پرونده که مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان شد، در ابتدا نسبت به تایید صحت موضوع اقدام شد که با تحقیقات میدانی انجام شده مشخص شد وجه مورد نظر بابت فروش املاک ورثه بوده و به صورت چک بانکی به حساب شاکی انتقال یافته است.

سردار جاویدان گفت: بعد از تائید موضوع و صحت برداشت از حساب شاکی، طی هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضائی پرینت حساب بانکی شاکی اخذ و مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد با توجه به بالا بودن مبلغ موجود در حساب بانکی، متهمان بعد از به دست آوردن کارت بانکی به طریق نامعلوم، در ابتدا اقدام به چند مرحله انتقال وجه در یکی از شهرهای اطراف کردند و با انتقال کارت به تهران، در آن جا کل حساب را با خرید از دستگاه پوز خالی کردند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با سرنخ های به دست آمده سرانجام ماموران موفق شدند رد پای 3 مرد و یک زن را در این برداشت غیر مجاز شناسایی و طی چند مرحله عملیات متهمان را دستگیر کنند.

وی گفت: با انتقال این 4 مرد و زن به پلیس آگاهی و طی تحقیقات فنی صورت گرفته متهمان به برداشت مبلغ ذکر شده با استفاده از کارت بانکی شاکیه اعتراف کردند.

سردار جاویدان در پایان گفت: متهمان پس از اعتراف به بزه ارتکابی خود با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار