معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه دانش‌آموزان گلستان مطرح کرد؛

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان با انتقاد ازسنگ اندازی مسئولین در فعالیت های انقلابی، گفت: با این خون ها و خون دل ها سفره ای پهن می شود که بستری عده ای بی خیال انقلاب و جهاد می شود.

برپایی بزرگداشت زنان مبارز استان با وجودگرمای طاقت فرسا و تعطیلی مدارس

 به گزارش گلستان 24؛به نقل از کلاس بیست؛ " مدرسی " دیشب در آیین بزرگداشت شهری لشکر فرشتگان که در کانون طه گرگان برگزارشد، اظهار کرد: امروز سومین سالی است که برای بزرگداشت گروهی از لشکر فرشتگان گرد هم آمدیم تا الگوهای فمنیستی که تعریفی از زن به شرق و غرب  ارائه کردند را  محو کنیم.

وی افزود: این آیین با نام و استعانت از" حضرت خدیجه کبری"همسر  و همراز پیامبر، بانویی که تمام مسلمانی زنان جهان از ابتدا تا انتها مدیون جهاد اوست آغاز شده است.

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان تصرح کرد: معرفی زن مجاهد مسمان ایرانی  که پس ازبانوان بزرگ صدر اسلامی،  الگویی برای زنان جهان خواهند بود و وظایف جدید برای پوشش زن ارائه می کند تا ثابت کرد که می توان در عین زن، محجبه و شریف بودن در متن و مرکز بود و پاکیزیگی سنگر خانواده  در کنار سنگرسازی های اجتماعی و سیاسی داشت.

مدرسی بیان کرد: دختران ما دراتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  در پی عمل به مطالبه مقام معظم رهبری، می خواهند این تعریف  از زن را جهانی کنند و جهاد زن مسمان  ایرانی را به دنیا  که سخت محتاج آن است بنمایانند .

وی اذعان کرد: امروز اینجا  جمع شدیم  که بگوییم ژن برتررا  آن زنی دارد که پای اعتقادتش در جهنم ساواک شکنجه می شود و هرگز ازدواج نمی کند و زنی که  8 فرزند را رها می کند و کیلومترها آن طرف تر  به یاری  رزمندگان در پشت جبهه می شتابد  .

این مقام مسئول ادامه داد: زنی که جگر گوشه اش با پادرمانی خودش به جبهه می فرستد و همسر جوانش را با کودکی در بطن کیلو مترها آنطرف تر به مرز لا ا.. می فرستد  و بعد از مرگ همسر کنایه ها و قدر نشناسی ها ی بی مروتان  جهل دوستداران  را تحمل می کند  وزنی دارد که تمام امید  و زندگی و  آینده اش به تیر صهیونیسم و امریکا  جلوی چشمش پرپر می شود .

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان متذکرشد: با این خون  ها و خون دل ها سفره ای پهن می شود که بستری عده ای بی خیال انقلاب و جهاد  می شود، مردی که روزی خودش  زمانی رزمنده بود امروز خسته و شاید پشیمان از گذشته در گوشه ای از آموزش و پرورش این سرزمین  بنشیند و بگوید" بزرگداشت برای یک عده پیر زن ؟ مگه چکار کردند؟ چند تا پتو شستند" و یکی دیگر بگوید "سالن برای همچین بزرگداشتی می خواهید نمی شود اما کنسرت های پی در پی عرضه می شود و یکی دیگر بگوید که زمان تعطیلات است.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که دختران اتحادیه انجمن اسلامی گرگان با وجودگرمای طاقت فرسا و تعطیلی مدارس اقدام به برپایی بزرگداشت زنان مبارز استان کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار