مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد :

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از بی‌نتیجه ماندن جست‌وجو و کشف اجساد پدر و فرزند غرق شده در سیلاب «زرین‌گل» علی‌آبادکتول به دلیل شدت سیلاب و برخورد با تاریکی هوا خبر داد و گفت: عملیات با قدرت ادامه دارد و از فردا نیروهای سپاه و ارتش نیز برای سرعت در جست‌وجو وارد عمل می‌شوند.

بی‌نتیجه ماندن جست‌وجو و کشف اجساد پدر و فرزند غرق شده در سیلاب «زرین‌گل»/ارتش و سپاه از فردا وارد عمل می‌شوند

به گزارش گلستان 24 ، صادقعلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات و جست‌وجو برای کشف اجساد پدر و فرزندی که امروز در سیلاب گرفتار شدند، اظهار کرد: پس از غرق شدن خانواده سه نفره در سیلاب شرق استان گلستان و کشف خودروی این خانواده در منطقه زرین‌گل علی‌آبادکتول، نیروهای هلال احمر استان موفق شدند پیکر مادر 35 ساله این خانواده را کشف کنند که بلافاصله جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

بی‌نتیجه ماندن جست‌وجو و کشف اجساد پدر و فرزند غرق شده در سیلاب

وی ادامه داد: پس از کشف نخستین جسد، عملیات امداد و نجات و جست‌وجو ادامه یافت اما متاسفانه به دلیل شدت سیلاب و برخورد با تاریکی هوا، تفحص و کشف اجساد تا به این لحظه میسر نشد و از صبح فردا با روشن شدن هوا و فروکش کردن سیلاب عملیات جست‌وجو دوباره آغاز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: از فردا نیروهای ارتش و سپاه نیز برای جست‌وجو به نیروهای هلال احمر اضافه خواهند شد تا عملیات جست‌وجو با سرعت بیشتری اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار