منتخب نخست شورای پنجم شهر گرگان گفت: احتمال ماندن "حسین صادقلو" به عنوان شهردار گرگان هست و هیچ مانعی برای ادامه فعالیت وی وجود ندارد.

شهردار جدید گرگان چه کسی است؟

به گزارش گلستان 24 ،ناصر گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره گزینه‌های شهرداری گرگان اظهار داشت: احتمال ماندن "حسین صادقلو" به عنوان شهردار گرگان هست و براساس حکم دادگاه تجدیدنظر هیچ مانعی برای ادامه فعالیت وی وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون هیچ جلسه‌ای با اعضای منتخب شورای پنجم شهر گرگان برای انتخاب هیئت رئیسه و شهردار گرگان برگزار نشده و تصمیم قطعی گرفته نشده است.

منتخب شورای پنجم شهر گرگان درباره شایعات مطرح شده در فضای مجازی برای مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و انتخاب وی به عنوان رئیس شورا و مرتضوی به عنوان شهردار گرگان، تصریح کرد: تاکنون جلسه‌ای دراین‌باره برگزار نشده و اخبار موثق نیست.

گرزین با اشاره به برگزاری چندین جلسه با حضور اعضای منتخب برای برنامه‌ریزی و تدوین چشم‌انداز شورا گفت: در حال تدوین و تهیه چشم‌انداز شورای پنجم شهر گرگان هستیم و طرح‌های خوبی در این چشم انداز برای توسعه گرگان دیده شده است.

وی افزود: راه‌اندازی یک پارک و شهربازی مدرن در شهر گرگان در اولویت شورای پنجم قرار گرفته و چند زمین در شهر گرگان برای این طرح مشخص شده و در حال مطالعه درباره انتخاب زمین هستیم.

منتخب شورای پنجم شهر گرگان اظهار کرد: راه اندازی تله کابین گرگان در راستای ایجاد اقتصاد شهری، رفع گره‌های ترافیکی شهر گرگان براساس طرح جامع ترافیکی و کاهش مشکلات مردم شهر و اجرای طرح "هر محله یک پارک" وبراساس سند توسعه محلات از دیگر طرح‌ها و اولویت‌های شورای پنجم است.

گرزین گفت: بازگشایی مسیر شهرک تالار و توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه هزارپیچ گرگان با عنوان یک منطقه نمونه گردشگری از دیگر برنامه‌های شورای پنجم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار