مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: متاسفانه با وجود تلاش مضاعفی که برای کشف اجساد انجام شد اما این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند و پیکر دو مفقودی حادثه سیل شرق گلستان امروز نیز کشف نشد.

 تداوم قطعی آب آشامیدنی 2 روستای حادثه دیده / جست‌وجوی ناموفق برای کشف اجساد مفقودان سیل شرق گلستان

به گزارش گلستان 24 ، صادقعلی مقدم در خصوص آخرین وضعیت عملیات جست‌وجوی مفقودان سیل شرق گلستان گفت: متاسفانه با وجود تلاش مضاعفی که برای کشف اجساد انجام شد اما این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند و پیکر دو مفقودی حادثه سیل شرق گلستان امروز نیز کشف نشد.

وی ادامه داد: امروز ارتش، سپاه، نیروهای مردمی و شهرداری‌های شهرهای منطقه با هلال احمر استان همکاری لازم را داشتند اما موفق نشدیم پیکر این دو فرد مفقود شده را کشف کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با ریاست استاندار گلستان عصر امروز در محل استانداری گلستان برگزار شد و نخستین دستور استاندار گلستان بکارگیری تمام توان به منظور کشف اجساد مفقودان این حادثه بوده است.

مقدم بیان کرد: استاندار گلستان دستور اکید را به فرمانداران صادر کردند که میزان خسارت وارد شده تا ظهر فردا به طور رسمی اعلام شود تا استان این موضوع را به مراجع بالاتر در تهران اعلام کند.

وی تاکید کرد: تمام راه‌های روستایی استان بازگشایی شده اما عملیات پاکسازی همچنان ادامه دارد و با تلاش اداره توزیع نیروی برق استان برق تمام روستاهایی که دچار قطعی  بودند وصل شده و مشکل آنها برطرف شده است.

مقدم گفت: در حوزه آبرسانی آب آشامیدنی دو روستا همچنان دچار مشکل است که تا ظهر فردا امیدواریم مشکل این دو روستا نیز حل شود و تا آن زمان آبرسانی از طریق تانکر انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع تا پایان تابستان رگبارهای اینچنین را در استان داریم و تقاضای ما از تمام شهروندان گلستانی این است که به هشدارها توجه جدی داشته باشند تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار