مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهید حججی تجسم شکوه اراده ملت ایران در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) بود.

«شهید حججی» تجسم اراده ملت ایران در دفاع از حریم اهل‌بیت بود

به گزارش گلستان 24 ، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تسلیت شهادت مظلومانه و جانسوز «محسن حججی» یکی از فعالان عرصه‌ی تبلیغ و نیروهای پاک و با اخلاص سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بانام شهدایی همچون حججی می‌توان جامعه را زنده نگه داشت.

وی افزود: شهدای مدافع حرم شهدای مظلوم تاریخ هستند که توانستند عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ به ارمغان آورند و دشمن را در دوردست‌ها زمین‌گیر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مدافعان حرم پای اعتقادات خود محکم ایستاده اند و به دنیا فهمانده‌اند که حرم اهل‌بیت (ع) مدافعین سر از پا نشناخته دارد.

نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

وی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی، ایستادگی، مقاومت و پایمردی شهید محسن حججی در برابر خوی تجاوزگری داعش اظهار کرد: این حرکت شهید به جهانیان ثابت کرد که در یک خانواده خوب تربیت‌شده و به امام حسین (ع) و شهدای کربلا اقتدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شهید حججی ثابت کرد که فرزند عاشورا و از مکتب کربلاست و برای حفظ حریم اهل‌بیت (ع) با خون، سر و تمام اعضای بدنش دفاع می‌کند و از هر سختی می‌گذرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: داعش با این عمل ضد انسانی خود چیزی جز نفرت و پلیدی را عاید خود نکرد و چیزی جز روسیاهی برای خود باقی نگذاشت.

وی بابیان اینکه حامیان داعش باید بدانند که انسانیت، عزت و شرف را نشناخته‌اند و بر اساس باورهای غلط کشورهای منطقه را ناامن کردند، اظهار کرد: داعش برای تأمین امنیت و منافع آمریکا و اسرائیل مسلمانان را به جان همدیگر انداخته است.

داعش لکه ننگ جهان اسلام است

حجت‌الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: داعش لکه ننگی در جهان اسلام است که با این حرکت خود توانسته اسرائیل را در حریم امن قرار دهد.

وی اظهار کرد: شهید حججی نشان داد که حضرت امام (ره)، فرزندان و یاران حضرت امام (ره) و بسیج زنده است و مرگ را نمی‌شناسد و تنها به اعتقادات دینی توجه می‌کند و هر جا که اعتقادات دینی به خطر بیفتد عاشقانه حرکت می‌کنند و خون می‌دهند تا اهل‌بیت (ع) باقی بمانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکوم کردن این عمل ننگین، شهادت این شهید بزرگ را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفت و برای این شهید فوز عظیم و برای خانواده‌ی معظّم آن بزرگوار صبر مسئلت کرد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار