دکتر مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن بیست و سوم مرداد سالروز ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

مناسبت سالروز ملی شدن پست مدیر عامل شرکت ملی پست پیامی صادر کرد

به گزارش گلستان 24 ، دکتر مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن بیست و سوم مرداد سالروز ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

 23 مرداد ماه سال جاری مقارن است با نخستین سال روز ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران که این مهم پس از سال ها سهم این مجموعه را در دنیای ارتباطات ترسیم، حرکت بر مداری روشن را جهت ارائه خدمات پستی به هموطنان فراهم و انگیزه ای مضاعف را در مسیر خدمت رسانی ایجاد نموده است.

اینجانب در ابتدای سخنان خود فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک ملی شدن صنعت پست، از همکاران صدیق این خانواده عظیم که همواره با عمل به تعهدات، وظایف خطیر خود را در نیل به اهداف و برنامه های مجموعه دنبال می نمایند و همچنین تمامی خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی می نمایم.

به همین مناسبت و در نخستین سال روز این رخداد مهم، ذکر چند نکته را خالی از لطف نمی دانم.

تصویب اساسنامه شرکت ملی پست در مجلس محترم شورای اسلامی و خروج از بلاتکلیفی چندین ساله، فرصتی فراهم نمود تا این مجموعه نیز همگام با سایر شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مسیر بهره گیری از فناوری های روز دنیا گام برداشته و با ایجاد زیرساخت های لازم، بستری مناسب را به منظور ارائه خدمات نوین و همسو با نیازهای جامعه ارائه و با کسب توفیقات گوناگون تنفس در فضای رقابتی جامعه را محقق نماید. در تصویری دیگر می توان تصویب اساسنامه را به عنوان ترسیم خط مشی جدیدی برای صنعت پست کشور تعریف نمود که مسئولیت های خطیری را در جرگه ارتباطی کشور برای این مجموعه فراهم نموده است.

شاید با کمی اغماض بتوانیم صنعت پست کشور را در منطقه خاورمیانه سرآمد معرفی نمائیم، اما واقعیت حاکی از آن است که با توجه به ظرفیت های موجود، تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی مانده و بنده اعتماد راسخ دارم این مجموعه با توکل به خداوند متعال، بهره گیری از نیروی انسانی توانمند به عنوان اصلی ترین سرمایه و همچنین استفاده حداکثری از بسترهای فراهم شده جایگاه اصلی خود را به عنوان بزرگترین شاهراه ارتباطی تثبیت خواهد نمود.

در حال حاضر ماموریت های شرکت ملی پست با توجه به تغییرات صورت گرفته در رویکرد اتحادیه پستی جهانی تغییر جهت داده و از پست نامه ها و مرسولات عادی، به سرویس هایی نظیر کالا و اسناد روی آورده است. معرفی پروژه های ملی و حائز اهمیت از جمله مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی GNAF   و سیماک در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای بر محور اصول اقتصاد مقاومتی و رفع معضل دیرینه دولت ها از جمله این تغییر رویکردهاست.

در عرصه بین المللی نیز پس از 17 سال دوری از مجامع بین المللی، میزبانی مقامات ارشد 32 کشور اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه در تیرماه سال جاری توسط شرکت ملی پست محقق و انعقاد تفاهم نامه های چند جانبه و اتخاذ تصمیمات حائز اهمیت به عنوان سند افتخار برای این مجموعه ثبت گردید.

در خاتمه بر خود واجب می دانم ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های همه جانبه دکتر واعظی مقام عالی وزارت که با دوراندیشی و درایت طی 4 سال گذشته، حرکت بر مسیر تغییرات را برای این مجموعه هموار نموده اند و همچنین از تمامی همکاران در بخش های پست دولتی و خصوصی که با صداقت و همت عالی، در پیشبرد اهداف با مقامات ارشد نهایت همکاری را داشتند تشکر می نمایم.

بی شک استمرار موفقیت های حاصله و نیل به خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در گرو تلاش های جمعی فراهم و اینجانب رجاء واثق دارم با ادامه روند پیش رو، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرآمد نهادهای ارتباطی کشور جایگاه خود را در دولت محترم دوازدهم تثبیت خواهد نمود. انشاءالله

                                                                                         حسین مهری

                                                                                          معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل

 

ارسال نظر

آخرین اخبار