حال و روز مدعیان آزادی ؛

اصلاح طلبان مدعی آزادی بیان و آزاد بودن مردم در جلسات و محافل خود ، استاندار را بازخواست می کنند که چرا در مینودشت ، آیت الله رئیسی رای اول را آورد ؟

چرا اصلاح طلبان گلستانی با مردم دعوا دارند / "اصلاح طلبی" مرامی برای رسیدن به نون و آب !!!

به گزارش گلستان 24، موج جدید حملات به استاندار گلستان با  پایان یافتن انتخابات شروع شد و در تازه ترین اقدام عده ای با جلوقرار دادن یکی از جوانان به اصطلاح حامی روحانی در شرق استان در مراسم رحلت امام خمینی(ره) در گرگان با حضور وزیر اطلاعات ، فاز جدیدی را برای تندروی و ایجاد فضای نامساعد در مدیریت استان آغاز کرده اند .

اصلاح طلبان گلستانی

اساس این تندروی ها و زیرآب زدن ها در مقابل مهمانان کشوری که به یک فرهنگ غلط و بدعت زشت نزد اصلاح طلبان گلستانی تبدیل شده است ، نه برای احیا دین و ساختن آخرت است و نه برای اصلاح دنیا و امورات مردم ، بلکه نفسانیت و حب مقام و کرسی و تمتعات اقتصادی است که این روزها تشنگان قدرت را لگام زده است .

این روزها برخی برای اینکه پست بگیرند و به مقامی برسند خود را "اصلاح طلب" معرفی می کنند و ارث خودشان را از استاندار طلب می کنند که چرا در دولت پستی ندارند و برای اینکه بهانه های باطل خود را توجیه کنند مدام می گویند طرفداران روحانی چرا در دولت نبوده و چرا طرفداران فلان کاندیدا بر سر کار هستند .

در واقع در میان صفوف اصلاح طلبان  ذره ای کار برای خدا و مردم دیده نمی شود و این روزها با توجه به روی کار بودن دولت اعتدال متمایل به اصلاحات ، این حزب راهی است برای رسیدن به نون و آب و خیلی ها با این برچسب به دنبال رسیدن به جایگاه های دولتی هستند در حالی که هیچ تجربه کاری و صلاحیتهای انقلابی و ارزشی را ندارند و اکثر آنها برای انتخاباتهایی چون مجلس و حتی شورای اسلامی شهر ور وستا رد صلاحیت شده اند .

اصلاح طلبان در نهانخانه خود دم از آزادی می زنند اما وقتی مردم مینودشت ، گالیکش و علی آباد به آیت الله رئیسی رای اول را می دهند ناراحت می شوند و در جلسات استاندار را بازخواست می کنند که چرا در مینودشت آیت الله رئیسی رای اول را آورد ؟

باید به آنها گفت که چرا از مردم عصبانی می شوید و تقصیر را به گردن استاندار و ... می اندازید ؟ آیا استاندار باید به تک تک مردم مینودشت تحمیل می کرد یا فشار می آورد که به فلان کس رای بدهند ؟ این چه مرام و مسلکی است شما دارید ؟ بهتر نیست خجالت بکشید و توبه کنید ؟ چرا رای مردم را نمی پذیرید ؟

اگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را قبول دارید بدانید که امام خمینی (ره) فرمودند : میزان رای ملت است پس در مقابل رای مردم سر خم کنید و بپذیرید حتی بر خلاف میل شما باشد ، چقدر عطش قدرت شما را کور کرده که از مرام و مردانگی در حزب تان خبری نیست .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار