تاکنون

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: بر اثر سیلابی که هفته گذشته در استان گلستان اتفاق افتاد متاسفانه تاکنون به 461 واحد مسکونی خسارت وارد شد.

سیلاب به 461 واحد از منازل مسکونی خسارت زد

به گزارش گلستان 24 ، ولی‌الله زمانی‌نژاد اظهار کرد: تاکنون 461 واحد مسکونی بر اثر سیلاب در استان گلستان خسارت دیده است.

وی تصریح کرد: بارندگی‌هایی که در «9،10 و 19» مردادماه جاری در استان گلستان اتفاق افتاد موجب خسارات بسیاری در چندین شهرستان گلستان شد.

*461 واحد مسکونی در گلستان بر اثر سیلاب خسارت دیدند/ 100 واحد احداثی و 361 واحد تعمیری خسارت دید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان ابراز کرد: بیشترین خساراتی که بر اثر سیلاب اخیر در سطح استان گلستان رخ داد در شهرستان‌های آزادشهر، رامیان، علی‌آبادکتول، کلاله، مینودشت و گالیکش بود.

زمانی‌نژاد درخصوص خسارات موجود در بخش مسکن خاطرنشان کرد: بر اثر سیلابی که در استان گلستان رخ داد تاکنون تعداد 461 واحد مسکونی دچار خسارت شدند.

وی افزود: از 461 واحد مسکونی که در استان گلستان بر اثر سیلاب خسارت دیدند تعداد 100 واحد احداثی و 361 واحد تعمیری بود که متاسفانه دچار خسارت شدند.

* پرداخت وام 25 میلیون تومانی به واحدهای احداثی که بر اثر سیلاب خسارت دیدند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از پرداخت تسهیلات در بخش مسکن خبر داد و اذعان کرد: واحدهای احداثی که در استان گلستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند قریب به 25 میلیون تومان وام تسهیلات خواهیم داد که پنج میلیون تومان آن نیز بلاعوض خواهد بود.

زمانی‌نژاد ابراز کرد: واحدهای تعمیری که در استان گلستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند نیز 10 میلیون تومان وام تسهیلات پرداخت خواهیم کرد که قریب به 2 میلیون و 500 هزار تومان آن بلاعوض خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان گلستان در بخش مسکن قریب به 8 میلیارد تومان نیاز به تسهیلات دارد، خاطرنشان کرد: 6.5 میلیارد تومان تسهیلات و 1.5 میلیارد تومان نیز بلاعوض است.

*22 روستای استان گلستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: متاسفانه در بخش معابر روستایی و پل‌هایی که در داخل روستاهای استان گلستان وجود دارد بر اثر سیل دچار خسارت شدند.

زمانی‌نژاد با بیان اینکه 22 روستای استان گلستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند، ابراز کرد: مجموع خسارات معابر روستایی در استان گلستان حدود 14 میلیارد تومان درنظر گرفتیم که در این زمینه پیگیری‌‌‌‌‌‌‌‌های لازم را انجام می‌دهیم تا اعتبارات تخصیص داده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان اذعان کرد: بیشترین خساراتی که در اثر سیلاب در استان گلستان رخ داد در روستای وطن شهرستان آزادشهر بود که قریب به 16 واحد تخریبی و حدود 80 لغایت 90 واحد تعمیراتی داشتیم و در شهرها نیز 88 واحد تعمیری داشتیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار