فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به همکاری بسیار خوب خبرنگاران در گنبدکاووس با مدیران و مسوولان، گفت: تقاضای ما این است که خبرنگاران بر توسعه شهرستان متمرکز شوند.

در انعکاس اخبار به رعایت حریم شخصی افراد توجه کنیم

به گزارش گلستان 24 ، عبدالقدیر کریمی بعد‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه خبرنگاران و اهالی رسانه در نزد مدیران و مسوولان گنبدکاووس دارای اجر و منزلتی بسیار بالا هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه عرف جلسات شورای اداری، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شورای ترافیک و بسیاری از جلسات و نشست‌های اداری این است که خبرنگاران تنها برای انعکاس خبر در جلسه حاضر شوند ما در این جلسات به خبرنگاران به تناسب موضوع تریبون داده‌ایم تا از نظرات کارشناسی و مردمی آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما در جلسه امروز و در دعوت از خبرنگاران برای تجلیل به مناسبت روز و هفته خبرنگار به صورت گزینشی رفتار نکردیم، افزود: هرکس در حوزه تعریف فعالیت خبرنگاری و رسانه‌ای تعریف می‌شد در این جلسات دعوت شد که همه شما عزیزان مشاهده کردید که منتقدان و مخالفان عملکرد فرمانداری نیز در کنار موافقان در جلسه حاضر هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس خبرنگاران را زمینه‌ساز فکری و جهت‌گیری مدیران به سمت حقیقت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اصلاح نگاه مدیران و مسوولان به سمت نیازهای واقعی مردم در جامعه یکی از کارکردهای رسانه و خدمات شما خبرنگاران است.

کریمی با تاکید بر اینکه جهت گیری‌ها و رویکردهای موجود در ادارات و نهادها بارها توسط نقدها و پیشنهادات شما خبرنگاران تغییر کرده است، ادامه داد: اهالی رسانه و مطبوعات بهترین حلقه ارتباطی و اتصال مردم و خادمان آنها در دولت هستند.

وی خطاب به خبرنگاران در بیان تقاضاهایی از آنان، تصریح کرد: آنچه ما از شما خبرنگاران می‌خواهیم تمرکز بر روی توسعه شهرستان با نقدهایی صریح و جدی ولی با رعایت انصاف و امانت است تا خدای نکرده انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم تحت‌الشعاع حواشی کاذب قرار نگیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه برخی اوقات برخی سوژه‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد و شاید مخاطب و بازدید کننده شما را نیز بالا ببرد، اضافه کرد: در این گونه موارد به شدت مراقب آبرو و حیثیت افراد باشید و به خاطر هیجان زدگی حریم خصوصی افراد را زیر پا نگذاریم.

کریمی بر لزوم حل مشکلات صنفی خبرنگاران و اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: در حد توان و وسعی که به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دارم تلاش خواهم کرد تا مشکلات صنفی شما را مرتفع کنم و امیدوارم در این مسیر نیز شما خبرنگاران ما را یاری کنید.

وی با تقدیر از نقش موفق خبرنگاران در انعکاس ضرورت‌های توسعه گنبدکاووس در رسانه‌ها، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری شما خبرنگاران و تلاش همکارانم در ادارات و نهادهای مختلف به ویژه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توانستیم اعتبارات گنبدکاووس را در سال جاری ارتقای چشم‌گیری دهیم که در سطح استان گلستان بی‌سابقه است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار