بر اثر سیلاب:

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان از شکسته شدن 30 الی 32 پایه بتنی برق در روستاهای شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر سیلاب خسارات بسیاری به روستاهای شهرستان گنبدکاووس وارد شد.

30 پایه بتنی برق در روستاهای گنبدکاووس شکست

به گزارش گلستان 24 ، علی‌اکبر نصیری در گرگان اظهار کرد: بر اثر سیلاب که هفته گذشته در استان گلستان رخ داد متاسفانه 30 الی 32 پایه بتنی برق در روستاهای شهرستان گنبدکاووس شکسته شد و موجب خسارات بسیاری در روستاهای این منطقه گردید.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌هایی که از سوی اداره هواشناسی به ما اعلام شد ما به ادارات شرکت توزیع برق در تمام شهرستان‌ها آماده‌باش دادیم تا در مواقع ضروری اقدامات لازم را انجام دهند.

*30 پایه بتنی برق در روستاهای گنبدکاووس شکست

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان ابراز کرد: با شکسته شدن 30 الی 32 پایه بتنی برق شهرستان گنبدکاووس برق برخی از روستاهای این شهرستان دچار اختلال شد.

نصیری اذعان کرد: با توجه به اینکه ما در آماده‌باش کامل بودیم این وضعیت به سرعت مدیریت شد و در اسرع وقت نسبت به پایدار کردن شبکه توزیع برق اقدام کردیم.

وی بیان کرد: در همان روز در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان بارندگی نقطه‌ای را شاهد بودیم و با اقداماتی که انجام دادیم توانستیم به موقع شبکه برق را پایدار کنیم.

* احداث برخی از پایه‌های بتنی شبکه برق در بستر رودخانه‌های گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: در روز جمعه هفته گذشته شاهد بارندگی در شهرستان آزادشهر و قسمتی از شهر دلند بودیم که خوشبختانه با اقدامات و تعاملات خوبی که در منطقه توزیع برق استان سمنان وجود داشت برخی از روستاهای شهرستان آزادشهر از طریق شبکه برق استان سمنان برق‌دار کردیم.

نصیری ادامه داد: بعد از برق‌دار کردن برخی از روستاهای آزادشهر به رفع ایرادات منطقه آزادشهر پرداختیم که خوشبختانه این مشکلات به سرعت مرتفع شد.

وی از ایجاد برخی از پایه‌های بتنی برق در بستر رودخانه‌ها خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه برخی از پایه‌های بتنی شبکه برق ما در بستر رودخانه‌ها است و با برنامه‌هایی که در این راستا صورت گرفت سعی داریم این بستر را ایمن‌سازی کنیم و به بسترهایی که در معرض سیل نیستند منتقل کنیم.

* استان گلستان یک استان حادثه‌خیز است/ تمام روستاهای شهرستان علی‌آبادکتول برق‌دار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: استان گلستان در راستای ایمن‌سازی بستر مناسب برای پایه‌های بتنی شبکه برق نیاز به هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد تومان دارد.

نصیری با بیان اینکه استان گلستان یک استان حادثه‌خیز است، افزود: سیل موجود در دو دهنه زرین‌گل و محمدآباد شهرستان علی‌آبادکتول رخ داد باعث خسارت شدیدی  و آسیب دیدن پایه‌های بتنی برق شد که خوشبختانه اقدامات لازم به سرعت انجام شد و تا بعدازظهر روز شنبه تمام روستاهای شهرستان علی‌آبادکتول برق‌دار شدند.

انتهای پیام/
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار