فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری و اعتراف مجرم سابقه‌دار به 24 فقره سرقت موتورسیکلت در گنبدکاووس خبر داد.

اعتراف مجرم به سرقت 24 فقره موتورسیکلت

به گزارش گلستان 24 ، محمود علیفر در گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس برای حفظ و ارتقای امنیت در این شهرستان، اظهار کرد: تلاش همه ما برای آرامش و آسایش مردم عزیز شهرستان گنبدکاووس و عاری شدن شهر از جرم و شرارت است که به لطف خداوند متعال در این مسیر روز به روز موفق‌تر و با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم.

وی با بیان اینکه در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در شهرستان، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی برای شناسایی و پیگیری موضوع تشکیل دادیم، افزود: طی یک عملیات غافلگیرکننده ماموران آگاهی و کلانتری‌های شهرستان با اقدامات پلیسی و کارشناسی موفق به شناسایی این متهم و دستگیری وی در حالی که قصد جابجایی یک موتورسیکلت را داشت شدند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اعتراف این مجرم سابقه‌دار به 24 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: بر اساس این اعترافات و پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌های شهرستان مشخص شد که اغلب این موتورسیکلت‌ها از مقابل بیمارستان‌ها و مجتمع‌های اداری و تجاری به سرقت رفته است.

علیفر با اشاره به اینکه در خلال بررسی این پرونده و پیگیری موضوع یک نفر مالخر نیز توسط ماموران محترم آگاهی شهرستان گنبدکاووس دستگیر شده است، ادامه داد: امیدواریم همه مردم عزیز با حفظ نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس در شهرستان از وقوع این گونه سرقت‌ها پیشگیری کنند.

وی بر آمادگی کامل نیروهای انتظامی شهرستان گنبدکاووس برای برخورد با اخلالگران امنیت و آسایش مردم خبر داد و گفت: پلیس برخورد کریمانه با مردم را همراه با برخورد جدی، قانونی و بدون تعارف با مجرمان در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است موج اقدامات مثبت نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در طی ماه‌های گذشته از جمله دستگیری تعداد بی‌شماری از سارقین و مجرمان و برقراری کامل امنیت در سطح شهرستان موجب شده است مدیران شهرستان گنبدکاووس در جلسات مختلف و جمع بی‌شماری از مردم با الصاق بنرها و پارچه نوشته‌هایی از تلاش این خدمتگزاران صدیق کشور تشکر کنند.

انتهای پیام/


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار