مدیر شعب بانک سپه گلستان خبر داد

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیر شعب بانک سپه استان گلستان عنوان کرد: پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در استان در قالب طرح ضربتی در مدت کمتر از 24 ساعت تعیین تکلیف و طی یک هفته پرداخت شد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در تمام بانک‌های استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه استان گلستان، غلامرضا خموشی با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج جوانان در استان گلستان اظهار کرد: برای تسهیل و سرعت بخشیدن و عملیاتی کردن طرح ضربتی وام قرض‌الحسنه تمام متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج کمتر از 24 ساعت به شعب استان گلستان معرفی و تمام پرونده‌های بدون نقص  طی یک هفته پرداخت شد.
خموشی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمام همکاران در شعب استان گلستان، تصریح کرد: با تکمیل و رفع نقص پرونده‌های ناقص در مدت بسیار کوتاه تا پایان ماه جاری مابقی پرونده تعیین تکلیف و پرداخت خواهد شد.

وی  از تمام مقاضیان وام ازدواج درخواست کرد برای تکمیل پرونده‌های خود اقدام کنند.

مدیر شعب بانک سپه استان گلستان ضمن تاکید بر همراهی بانک سپه با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت با سایر دستگاه‌های اجرایی در استان یادآور شد: بانک سپه در استان گلستان از ابتدای  سال در بخش صنعت 293 میلیارد ریال و در بخش خدمات 40 میلیارد و در بخش کشاورزی 34 میلیارد تسهیلات پرداخت کرده است، بانک سپه استان گلستان همواره حامی تولیدکنندگان در استان بوده و خواهد بود. 

مدیر شعب بانک سپه استان گلستان خاطرنشان کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در تمام بانک‌های استان گلستان تا تاریخ 22 مرداد ماه 1396 تعداد 4 هزار و 147 پرونده بود که سهم بانک سپه استان گلستان تعداد یک هزار و 50 پرونده است که حدود 25 و 8 دهم درصد کل سهم استان  مربوط به این بانک  بوده است.  
در همین راستا در میان شعب  بانک سپه منطقه گلستان، بانک سپه  شعبه کلاله و آق‌قلا بالاترین پرداختی را تاکنون داشته‌اند که مسئولین محترم این  شعب اظهار داشت: حسب تاکیدات و توجه اولیا محترم بانک در خصوص تسریع در تشکیل پرونده و پرداخت وام قرض‌الحسنه جوانان با جهت احساس وظیفه با تلاش تمام همکاران ضمن تماس نسبت به راهنمایی و پذیرش معرفی‌شدگان تسهیلات مذکور و تشکیل و پرداخت پرونده آنان اقدام لازم صورت گرفت. 

مدیر شعب بانک سپه استان گلستان خاطرنشان کردند که این فرصت را توفیق الهی در انجام وظیفه برای همکاران بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار