مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دوران سخت اسارت ذخیره‌ بزرگ معنوی برای آزادگان است، گفت: آزادگان با اعتقاد راسخ از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

آزادگان آزمایش دشواری را با سربلندی به انجام رساندند

به گزارش گلستان 24؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان از انسان‌های خوش‌نام کشور هستند که با مقاومت و صبوری دشمن را ناکام و مأیوس کردند.

وی افزود: آزادگان انقلاب اسلامی در هشت سال اسارت و جنگ چنان خوش درخشیدند که تاریخ ایران باید بر آنان ببالد که با اعتقاد راسخ درراه حفظ ارزش‌های اسلام دفاع کردند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: صدام در پیامی در آغاز جنگ اعلام کرده بود در مدت یک هفته ایران را به تصرف خود درخواهد آورد اما رشادت آزادمردانی چون آزادگان بود که نقشه دشمن به خواب و رؤیا تبدیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آزادگان با مقاومت خود، دفاع به‌موقع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) توانستند انقلاب اسلامی را در دوران اردوگاه عراق به ظهور و بروز برسانند و حقانیت جمهوری اسلامی را اثبات کنند.

عضو فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس تسلیم مقاومت مردان ما شد و در برابر عظمت ایران به عجز درآمد و از خود پلیدی برجای گذاشت.

آزادگان آزمایش دشواری را با سربلندی به انجام رساندند

وی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: آزادگان در زمره بهترین سربازان انقلاب، آزموده ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، زیرا درراه حفظ این نظام روزهای سختی را تجربه کرده و آزمایش دشواری را با سربلندی به انجام رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد در پایان با تجلیل از رشادت‌ها و استقامت آزادگان ضمن آرزوی پیروزی مردان بزرگ در عراق و سوریه و سرنگونی داعش برای تمامی جانبازان، معلولین و آزادگان آرزوی صحت و سلامتی کرد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار