مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کانون های فرهنگی در شکوه بخشی فعالیت های مساجد کمک بسیاری کرده اند و در چند سال اخیر از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

در سال های اخیر کانون های فرهنگی از رشد بسیار خوبی برخوردار است

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد، به خبرنگار خبرگزاری شبستاندر گرگان گفت: مسجد سنگر مستحکم مسلمانان است و از این سنگر مستحکم همه باید حمایت، دفاع و پشتیبانی کنند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی در مساجد یکی از تشکل های دینی و ارزشی است که برای فعال سازی فعالیت های فرهنگی مساجد، جذب نوجوانان و جوانان و رونق بخشی فعالیت های فرهنگی پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: یکی از ثمرات تشکیل کانون های فرهنگی مساجد بحث قرائت قرآن بعد از نماز در مساجد است که این موضوع امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است.

 

در سال های اخیر کانون های فرهنگی از رشد بسیار خوبی برخوردار است

وی تصریح کرد: ایجاد کتابخانه ها در درون مساجد باعث جذب نوجوانان و جوانان شده است و کانون های فرهنگی در شکوه بخشی فعالیت های مساجد کمک بسیاری کرده است و در چند سال اخیر از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ما سعی کردیم با مجموعه کانون های فرهنگی هم همکاری و هم تعامل داشته باشیم و کارهای مشترکی را با هم دنبال کنیم.

 

وی از آمادگی بیشتر برنامه های مشترک در آینده خبر داد و افزود: هرچه در فعالیت های مسجد، جذب نوجوانان و جوانان و شکوه بخشی به برنامه های مسجد کمک بیشتری کند مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.

 

مساجد آباد، جامعه آرامی را در پی خواهد داشت

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: امام جماعت، هیئت امنا، مساجد، پایگاه بسیج و کانون های فرهنگی مساجد با قرار گرفتن در کنار هم دست به دست هم دهند تا با مشورت به رونق بخشی مسجد کمک کنند تا از اقتدار بیشتری برخوردار شوند.

 

وی تصریح کرد: امروز مساجد هرچه آبادتر باشد جامعه آرام تر و آباد تری می توانیم داشته باشیم و همه دست اندرکاران باید به رونق بخشی مساجد کمک کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار