مدیر بنیاد مسکن شهرستانهای گمیشان و بندرترکمن گفت: همزمان با هفته دولت سال جاری طرح های هادی و مسکن روستایی گمیشان به ارزش 17 میلیارد و 320 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

بهره برداری طرح های هادی و مسکن روستایی گمیشان

به گزارش گلستان 24؛محمد علی حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح هادی 5 روستای چارقلی، سقرتپه، قلعه حاجی گلدیخان، قلعه کریم ایشان و قرنجیک خواجه خوان در دو بخش مرکزی و گلدشت واجرای کانال و زیرسازی محوطه سازی مسکن مهر گمیشان و سیمین شهر با اعتباری بالغ بر 14میلیارد و 570 میلیون ریال ازجمله این طرح ها است.
وی ادامه داد: تعداد 18 واحد مسکن نیز در این ایام در روستاهای شهرستان گمیشان با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 750 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
حیدری با بیان اینکه اجرای طرح هادی توانسته جلوی مهاجرت روستاییان به شهرها و مناطق حاشیه ای را بگیرد، اظهار کرد: یکی از اهداف اجرای طرح هادی روستایی جلوگیری ازمهاجرت روستاییان به شهرها و بسترسازی فضای بهداشتی و محیط سالم در روستاها است. 
گمیشان با حدود 70 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار