معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر روحیه خدمتگزاری آنان بود که باید این مسئله در ادارات تقویت شود.

تکریم ارباب رجوع در ادارات یک اصل مهم است

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام حسن دارابی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، امروز (30 مرداد) در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت گفت: به دلیل همزمانی با دهه ولایت 17 مبلغ با این رویکرد به استان اعزام می شوند.

 

وی افزود: برنامه های این مبلغان در قالب خیمه های معرفت اجرا می شود که در آن به تبلیغ چهره به چهره و شفاهی در باب موضوع ولایت و هفته دولت می پردازند.

 

حجت الاسلام دارابی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت فضاسازی در ادارات و بقاع استان انجام می شود و مانند همیشه مراسماتی نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه پوسترهای محتوایی و برگزاری مسابقات در خیمه های معرفت برای کودکان، نوجوانان و جوانان نیز پیش بینی شده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان با بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما هستند و باید الگوی ما باشند، اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر روحیه خدمتگزاری آنان بود. امروز مسئولان و کارکنان ادارات باید این روحیه را خود تقویت کنند.

 

وی با بیان اینکه باید ارباب رجوع را تکریم کرد، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات یک اصل مهم است و باید به آن پرداخته شود. در این هفته نیز از همکارانی که با سرعت کار مردم را انجام می دهند، تقدیر خواهد شد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار