ساخت مجتمع فرهنگی ،آموزشی و اداری آدینه گلستان وابسته به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور روز دوشنبه با 5 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات استانی و با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و جمعی از مسئولان در گرگان آغاز شد.

ساخت مجتمع فرهنگی ،آموزشی و اداری آدینه گلستان

به گزارش گلستان 24؛رییس سازمان برنامه و بودجه گلستان در مراسم آغاز ساخت این مجتمع گفت: بودجه ها و اعتبارات فرهنگی و دینی گلستان مناسب است که باید از این فرصت برای تقویت پایه های دینی و عقیدتی مردم به خصوص نسل جوان استفاده شود.
حسین پیشقدم اظهار کرد: نماز جمعه و مجموعه های وابسته به آن از ارکان گسترش فرهنگ دینی در جمهوری اسلامی هستند که کمک به توسعه فعالیت های آنان ضروری است. 
وی بیان کرد: برای ساخت این مجتمع فرهنگی – مذهبی بودجه 5 میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است و مابقی نیازهای اعتباری آن از طریق منابع دیگر (همچون کمک های مردمی) تامین خواهد شد.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان هم با قدردانی از حمایت مسئولان استانی و شهرستانی درساخت این بنا گفت: این مجتمع در 3 طبقه و هر طبقه با زیربنای 600 مترمربع ساخته می شود.
حجت الاسلام ابوالفضل عامری اظهار کرد: این بنا در یکهزار مترمربع زمین در حاشیه مصلی گرگان ساخته می شود و پس از بهره برداری شامل سالن پذیرایی ، سالن اجتماعات ، مجموعه اداری ، سوئیت و بخش های دیگر خواهد بود که امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات در زمانی اندک تکمیل و آماده استفاده شود.
وی بیان کرد: ائمه جمعه ظرفیت عظیمی برای کمک به رشد فرهنگ و باورهای مذهبی جامعه هستند که باید تلاش کنیم زیرساخت ها و ابزار لازم برای فعالیت آنها در جامعه فراهم شود. 

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار