کاپیتان تیم هندبال بانوان گلستان مطرح کرد

کاپیتان تیم هندبال بانوان گلستان گفت: متاسفانه بسیاری از بازیکنان مستعد و خوب هندبال بانوان گلستان به دلیل نبود حامی مالی در تیم‌های مازندرانی بازی می‌کنند.

فعالیت بازیکنان مستعد هندبال بانوان گلستان در تیم‌های مازندرانی/ دوری 2 ساله هندبال بانوان گلستان از میادین ملی

به گزارش گلستان 24 ؛ الهام دهقان متولد یکم خرداد سال 1365 است که در دوران دبیرستان از طریق طرح استعدادیابی در مدارس استان گلستان به تیم هندبال بانوان استان گلستان راه یافت.

وی که از 14 سالگی فعالیت در رشته هندبال بانوان را در استان گلستان آغاز کرده است، تاکنون موفق شد به همراه تیم‌های مختلف به مسابقات کشوری اعزام شده و در لیگ‌های مختلف بازی کند.

متاسفانه از سه سال گذشته الهام دهقان به دلایل مختلف در تیم‌های مازندرانی در حال فعالیت است و در آخرین قرارداد خود با تیم ذوالفقار نکاء قراردادی را امضاء کرد و در جام رمضان امسال نیز در تیم بابل بازی کرده است.

وی دارای کارت مربی‌گری درجه سه است و قصد دارد در شهریور ماه کارت مربی‌گری درجه دو را نیز دریافت کند.

اقدامات مناسب هیات هندبال گلستان در کشف استعدادهای نونهالان و نوجوانان

الهام دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت این رشته ورزشی در استان گلستان، اظهار کرد: خوشبختانه با تغییراتی که در هیات هندبال استان انجام شده، حرکت به سمت پیشرفت هندبال در استان در حال انجام است.

دهقان بیان کرد: اگر خوش‌بینانه به این روند نگاه کنیم و اگر حمایت‌های مناسب از هیات هندبال استان انجام شود و شرایط هیات به گونه‌ای باشد که این روند حمایت از رده‌های سنی ادامه داشته باشد، می‌توان آینده خوبی را برای چند سال آینده هندبال گلستان متصور بود.

بازیکن تیم هندبال بانوان گلستان خاطرنشان کرد: امسال تنها سالی است که اقدامات خوبی برای استعدادیابی نونهالان و نوجوانان در حال انجام است.

دهقان گفت: اما متاسفانه تنها مشکلی که در این بین وجود دارد در هر مرحله به صورت مقطعی به یک رشته ورزشی توجه می‌شود و سال‌های گذشته نگاه‌ها به سمت بزرگسالان بود و این روزها توجه لازم به رده بزرگسالان نمی‌شود.

 

دوری 2 ساله هندبال بانوان گلستان از میادین ملی

وی افزود: آخرین مرحله‌ای که تیم هندبال بانوان گلستان در رده بزرگسالان به مسابقات اعزام شد، دو سال گذشته در مسابقات دسته یک بوشهر بود که از آن زمان متاسفانه اعزامی تا امروز انجام نشده است.

کاپیتان تیم هندبال بانوان گلستان تصریح کرد: دلیل مهم و اصلی این موضوع به نظر من ضعف ورزش استان گلستان در جذب حامیان مالی است و با توجه به صنعتی نبودن استان گلستان، این موضوع برای ورزش استان به یک چالش تبدیل شده است و از سوی دیگر بانوان نیز در انتهای توجه حامیان مالی قرار دارند.

دهقان گفت: متاسفانه هندبال بانوان استان گلستان در بی‌توجهی سختی قرار داشت اما با روند تغییر مدیریتی در هندبال گلستان و اقدامات مسئولان هیات خوش‌بین و امیدواریم که در آینده تغییرات مثبتی در جذب حامی مالی تیم هندبال بانوان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان مستعد و بسیار خوبی در هندبال بانوان در حال فعالیت هستند اما متاسفانه به دلیل نبود حامی مالی و شرایط فعالیت در تیم استان، برای تیم هندبال بانوان مازندران بازی می‌کنند.

کاپیتان تیم هندبال بانوان گلستان در پایان در پاسخ به این سوال که انتظار و خواسته شما از اداره ورزش و جوانان استان چیست، گفت: خوشبختانه حمایت‌های خوبی تا امروز از هیات و تیم استان انجام شده اما امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا هندبال بانوان گلستان و هیات هندبال استان اثبات کند که شایستگی‌های خیلی بالاتری از وضعیت فعلی دارد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار